Tekerés segítség

Sziasztok
Kezdő vagyok a tekerés világában.DL kazánba szeretnék tekerni 0,2 vagy 0,15 ohm körüli ellenállást,De sajnos halvány gőzöm nics róla hogy mien huzal kell hozzá.Videókan nézegettem de nem kapta választ.
Segítségeteket előre köszönöm

3 kedvelés

Szia!
Miért ilyen ellenállásban gondolkozol?

4 kedvelés

Mert duál tekerésben általában 0,33 ohmos coilokat használok

1 kedvelés

De van 1 blotto single rtam de aba szeretnék tekeri 2,5 mm átmérrő huzalból ami jó gőzöker és ízeket ad

2 kedvelés

Van itt a fórumon a Tudástér nevezett rész érdemes át olvasnod.

8 kedvelés

Szia @teranova11 üdv köztünk :hugs:

Én nem javaslom a zárlat közeli ellenállást. Egyrészt az akkut is rettenetesen megterheli, másrészt fennáll a veszélye a zárlati áramnak..

0.3 ohm ami a biztonságos határ alja. De még így is javaslom, hogy 0.4 felé közeledj!

A biztonság a legfontosabb!

4 kedvelés

És milyen huzalt vegyek?

2 kedvelés

Nem DL-ezek, de ezt javasolnám. A felület miatt jó íze és sok gőze lesz.

Ha dualban tekernél akkor pedig ugyanennek a 0.6 vagy 0.8 ohmos változatát.

2 kedvelés

Én kényelmesen tekerek akár 0,1 ohm alá is, leégetni kicsit trükkösebb de utána tc módban már simán működik.

2 kedvelés

Ha a meleg gőzöket szereted, akkor olyan 0,3 ohm fölé ne nagyon menj. Anyagát tekintve bár a kanthal tekercsekkel könnyebb bánni de azok bírják a legrövidebb ideig. Inkább SS vagy Ni80 azok tovább bírják és az SS alkalmas a TC üzemmódra is. A Ti és a Ni olyan alacsony ellenállású, hogy kb. csak MTL melegségű gőzt tudsz vele kihozni. Én kipróbáltam a titán tekerést de még a kanthal ízét sem hozta.

Lehet az én hülyeségem,de miért?
Próbáltál már 1 ohm körül DL-ezni? csupán kíváncsi vagyok.

2 kedvelés

De én magamnak szeretném tekerni a coilt.Ehez kérnék valami segítséget.hogy mijen huzalt vegyek.

0,8 körül próbáltam de az nekem nem volt az igazi.

Itt az a fontos, hogy milyen hőmérsékletű gőzt szeretnél elérni!

:joy:eddig oksa,de mi nem ?