Tekerés segítség

Sziasztok
Kezdő vagyok a tekerés világában.DL kazánba szeretnék tekerni 0,2 vagy 0,15 ohm körüli ellenállást,De sajnos halvány gőzöm nics róla hogy mien huzal kell hozzá.Videókan nézegettem de nem kapta választ.
Segítségeteket előre köszönöm

Szia!
Miért ilyen ellenállásban gondolkozol?

Mert duál tekerésben általában 0,33 ohmos coilokat használok

De van 1 blotto single rtam de aba szeretnék tekeri 2,5 mm átmérrő huzalból ami jó gőzöker és ízeket ad

1 kedvelés

Van itt a fórumon a Tudástér nevezett rész érdemes át olvasnod.

2 kedvelés

Szia @teranova11 üdv köztünk :hugs:

Én nem javaslom a zárlat közeli ellenállást. Egyrészt az akkut is rettenetesen megterheli, másrészt fennáll a veszélye a zárlati áramnak…

0.3 ohm ami a biztonságos határ alja. De még így is javaslom, hogy 0.4 felé közeledj!

A biztonság a legfontosabb!

3 kedvelés

És milyen huzalt vegyek?

1 kedvelés

Nem DL-ezek, de ezt javasolnám. A felület miatt jó íze és sok gőze lesz.

Ha dualban tekernél akkor pedig ugyanennek a 0.6 vagy 0.8 ohmos változatát.

Én kényelmesen tekerek akár 0,1 ohm alá is, leégetni kicsit trükkösebb de utána tc módban már simán működik.

Ha a meleg gőzöket szereted, akkor olyan 0,3 ohm fölé ne nagyon menj. Anyagát tekintve bár a kanthal tekercsekkel könnyebb bánni de azok bírják a legrövidebb ideig. Inkább SS vagy Ni80 azok tovább bírják és az SS alkalmas a TC üzemmódra is. A Ti és a Ni olyan alacsony ellenállású, hogy kb. csak MTL melegségű gőzt tudsz vele kihozni. Én kipróbáltam a titán tekerést de még a kanthal ízét sem hozta.

Lehet az én hülyeségem,de miért?
Próbáltál már 1 ohm körül DL-ezni? csupán kíváncsi vagyok.

De én magamnak szeretném tekerni a coilt.Ehez kérnék valami segítséget.hogy mijen huzalt vegyek.

0,8 körül próbáltam de az nekem nem volt az igazi.

Itt az a fontos, hogy milyen hőmérsékletű gőzt szeretnél elérni!

:joy:eddig oksa,de mi nem ?