DL tippek +coil tekerés tippek

Sziasztok.
Kérdéssel fordulok hozzátok.
DL műfajban abszolút kezdő vagyok amim van DL kazánom ahhoz még van gyári tekerés.
A yacht vape eclipse hez már kaptam egy tippet tekerés ügyileg de az egy Single coil os kazán.
De most már hogy van egy squonk készülékem és piszkosul bejön arra gondoltam hogy kicsit jobban belevetném magam a DL világába.
Adott egy dead rabit v3 rda kazán ami duál coil os.
Squonk olni szeretnék vele.
A kérdésem a következő.
A lég vastagabb drótom ka1 26ga huzal.
Ebből gondoltam 5-6 menetet 3-as magon duálban.
Nem tudom hogy mekkora lessz az ellenállás de igazából jó ízt szeretnék elérni és természetesen jó gőzt.
És hogy ne keljen közel 100w-on hajtani a módom.
Tudnátok esetleg valamilyen opciót az építésre?


Ezek a gyári coil ok.
Hát elég mokányak.

Illetve lenne még egy wotofo profile rdta amit átszereltem rda-rá szintén a squonk pinnel.
Szerintetek melyik a jobb rda illetve érdemes e Single coilra szerelni őket.
Mennyit ront íz és gőz ügyileg ha csak Single épitést használok.
A yacht vape eclipse nagyon ott van ízben és gőzben de ugye az egy direkt Single coilos kazán illetve az egy rta.

Tippet sajnos nem tudok rá mert nekem sose sikerült jó ízt kihozni belülök de ennek csak egy oka van, hogy soha nem mentem 50W fölé.

Bár még egy utolsó( de tényleg utolsó) próbát teszek készre tekert MTL-es tekerésekkel amivel remélhetőleg be tudok lőni egy 40-50W-os felhasználási tartományt.

Ám ha van rá lehetőség akkor inkább ruházz be egy single coilos RDA-ra. Hálás lesz érte a 21700-as akku és a 7.8ml tartály :smiley:

8 kedvelés

Profile az tuti lesz singelben is muzsikal. Én amondó vagyok mtl fjused ami kell néked ka1 24gax32 ga . 3 magon egymagában 6 tekerés az kb 0.8-0.9 körül forog vagy ka1 Alien 0.3x0.8+32ga 5 gang 0.45 körül / ka1 Alien 2x26ga+34ga 5 gang 0.5 vagy kicsit felette .

7 kedvelés

Amúgy mi hajtaná a tekercseket ?

2 kedvelés