TC üzemmód

Sziasztok !

Segítséget szeretnék kérni a modom 3 TC módjának használatához. TC -Ni TC-Ti TC-Ss ez a három mód van. Azt sejtem, hogy ni80 titán és stainless steel kell ezekhez. De tudnátok ajánlani aki már próbálta ?Mire kell figyelni ezeknél az üzemmódoknál? Miben jobbak ezek mint a sima power mód? Megéri vele szenvedni?

Előre is köszönöm válaszokat !!

Szia!
Ajánlom figyelmedbe @Vaperina_Kinga ilyen tárgyú írását :blush:

7 kedvelés

Én 12 watton pöfékelek mtlben, idejét sem tudom mikor futottam dryhitre utoljára, részemről ez egy felesleges fícsőr. Egy rdtanál, rdanál vagy valami dl cuccnál lehet haszna, főleg egy dlnél, ahol 40-60 wattok röpködnek, ott azért egy dryhit igazi életreszóló élmény lehet. :sweat_smile:

4 kedvelés

Köszi ! Neki leselekdek :smiley:

DL-be nyomom :smiley: arcfox smoktech-től amin egy profile rdta van. :slight_smile: de még kezdő vagyok ezekben .D csak stock wotofo coilokat próbáltam.

Azt azért érdemes tudni, hogy kevés budget cucc van, ami valóban alkalmas tcre, hiába van benne a funkció, a tchez kell jó elektronika, ami pontos, szóval sok készülékbe kvázi dísznek van. De próbalkozni ettől még lehet vele, persze.

1 kedvelés

ha az arcfox budget-nek számít, akkor mi az mod ami pro ? :smiley: high end vagy hívjuk akárhogy is

A Ni az NEM Ni80Ni200. Ni80 nem jó TC-re​:flushed:

2 kedvelés

Mint írtam nem tczek, így azt sem tudom megmondani mi a jó. Csak emlékszem, hogy olvastam már ítt is, hogy nem minden mod kezeli jól a tct, hiába van benne a funkció. Ki kell próbálni és kiderül.

1 kedvelés

Mondom még most ismerkedek ezzel. Az sem teljesen világos, hogy mik ezek kategóriák likvihallon, hogy ellenálláshuzal, kiszerelt ellenálláshuzal , előre tekert ellenálláshuzal(ez mondjuk világos).

Szerintem ebben az esetben még olvasgassál, itt is van sok cikk Kingától mindenféle témákban, a tc egy haladó szint.

Huzalok pölö