Íztelen a liquid

Sziasztok!

Még teljesen kezdő vagyok a témában és szeretnék segítséget kérni. Röviden, íztelen a bekevert liquid. :neutral_face:

Konkrétabban az alábbi paraméterek érvényesek:

  • Joyetech EGO AIO
  • 0.6 ohm-os kazána
  • 250ml alaplé 6mg nikotinnal (70% PV, 30% VG)
  • 30ml Vampire Vape Pinkman aroma
  • két hete érlelem a keverést

A keverés így 10,7%-os, ha jól számolom. A gyártó ajánlása 10-20%. A gépben a kazán vadonatúj, akkumulátor teljesen feltöltve. Minden nap felrázom a keveréket. Liquid betöltésnél vatta néhány cseppel előáztatva.

Sajnos az eredmény az, hogy az első néhány szívásnál még érzek valami halvány édeskés ízt, utána viszont teljesen íztelen (az illata viszont isteni :grin:).

Mit rontok el? A géppel lehet a gond?

Köszönöm szépen a segítséget!

1 kedvelés

70-es VG vel inkább a keverési arány maximuma kellene, tehát a 20%.

1 kedvelés

Szia!

Köszönöm szépen! Akkor megpróbálom 20%-os aránnyal, VG töblettel is. Viszont a PG többletnek az ízeket kellene jobban kihoznia, nem?

1 kedvelés

Szia, semmit nem rontasz el :slight_smile: Nagyjából. Nagyon szubjektív vélemény, de szerintem vannak akiknek az ízlése nagyon szelektív. Immunis nagyon sok cuccra. Bizonyos setup-ban levő bizonyos aromák az egyéni ízérzékelés határán kívül esnek. Nagyon lekorlátozza a lehetőségeket. Én is hasonlóképpen jártam, de kitartással, segítséggel megtaláltam azokat, amiket jónak érzek, érzem jól az ízüket :slight_smile: Nem feltétlen az összeállítással van baj, lehet, hogy ízlés függő és mást kell keresni :slight_smile: Nem törvényszerű, én pl így jártam és így találtam meg azt ami megfelelő. :slight_smile:

2 kedvelés