Abszolút kezdő kevergetése

Sziasztok! Abszolút amatőr vagyok a témában. Kb 3 hete ecigizek. Nos… Gondoltam egy nagyot, hogy alkotok magamnak liquidet… ez úgy sült el, hogy (részben nagyon tütelmetlen is vagyok) 3 napja kevertem be 100milikbe :sweat_smile: 50-50 nikotinos alapba (készen bekeverve érkezett, hogy minimalizáljam az esélyét annak, hogy elbénázom) 10%-os aromákat! (Vampire Vape, T juice, Juice Vape)
Plusz szintúgy a kis 50-50es alapommal egy Dash One longfillt is feltöltöttem.
Mindent de mindent roppant íztelennek érzek… van valamennyi íze de számomra nem kielégítő.
Lesz ezeknek íze esetlegesen ha érnek még jóó pár napot és csak a türelmetlenségem okozza a negatív tapasztalatot?
Nagy csalódás ért velük és legszívesebben elővenném bűzös baràtom, amit 14-5 èv után tettem le az ecigivel 3 hete. :pleading_face:

11 kedvelés

Szia !
Elő ne vedd !:joy::joy::joy:
Pár napot érlelni kell ,amennyit ír a gyártó
Inkább várj velük ,ha tudsz .gondolom mtl használat lesz .
T Juice 15% és 4-5 nap
Vv egy hét 10 -12%
Fel ne add az elején :wink:

7 kedvelés