Vatta csere honnan tudom mikor kell?

Mivel kezdő vagyok nem tudom meddig lehet használni a vattát. Mikor kell cserélni? Mennyi ideig bírja egy vattázás nagy általánosságban?

Illetve nem ehez a témához tartozik de megkérdezem. Longfill aromákat is kell szellőztetni? Ha igen akkor milyen gyakran mennyi ideig?

3 kedvelés

Szia!
Ha gyengül az íz cseréld ki.

8 kedvelés

Szia. Üdv köztünk. :hugs: Ahogy Jani írja, ha csökken az íz intenzitása, akkor már lehet cserélni. A longfilleket sem árt szellőztetni, ugyanúgy mint a sima aromákkal való pacsmagolás után, attól függ mennyi az érési idő, illetve napi 3-4 alkalommal. Kivéve, ha nikotinmentes, akkor szükségtelen, nem termel gázokat a liquid. :slightly_smiling_face:

6 kedvelés

Köszi a választ! És ennek a szellőztetésnek mennyi időnek kell lenni? Csak leveszem a kupakot a flakonról pár másodpercre és vissza rakom?

1 kedvelés

Összerázod előtte, majd leveszed 20-30 percre, és mehet is vissza. :slightly_smiling_face:

2 kedvelés

Huhh :neutral_face: És ezt napi 3-4 alkalommal? :hushed: És mi van akkor ha nem szellőztetem? Nem lesz olyan intenzív az íze vagy rossz íze lesz?

2 kedvelés

Annyit csesztetni fölösleges…egyszer egy nap szellőzteted. Megrázni gyorsabb, az többször sem időrabló.
Ha nem szellőzteted, eleinte csípősebb maradhat az íze, a nic gázai miatt. Ez jobban érvényesül nyilván egy izmos 18 mg/ml alappal, mint egy 6-ossal. Nic sónál meg alig van, ott nem téma.
Az ízt egyéb módon nem befolyásolja.
De nyitva hagyhatod egész éjszakára is, egy kiadós összerázás után.

5 kedvelés

Ez már kicsit barátibb megoldás :grin: Egyébként szellőztetés nélkül sem érzem csípősnek a levest.

4 kedvelés