Thelema solo vagy Istick mini 2 75 w

Sziasztok!! Egy újabb döntést nem tudok meghozni egyedül!! Pár napja kaptam meg az első rta szettemet egy istick pico plus és egy Dvarw klon kazánt. Hát bele szerettem!! Most akarom leadni az első nagyobb megrendelésem ami gondolom kell ha rtat szeretnék használni. És szeretnék!!! Szerszám készlet, vatta, huzal, és még egy mod, Mivel már rég nézegetem és tetszik a Telema solo vagy mert beleszerettem az istck picoba!! Hát ez a kérdés , ti melyik modot ajánlanátok és kérlek ne aszt nézzétek,hogy kezdő vagyok !!! És még egy kérdés . Mtl tekerésre csak ezt a fajta huzalt találom az oldalon ahol rendelni szeretnék ! UD odp k1 28 ga ez megfelelő??

A pico egy pici, tenyérbemászó valami, ehhez képest a Thelema Solo egy bazinagy, nehéz vasdarab. Szóval pici zsebbarát vagy nagy, simán 2 napos akkuidővel 21700-al?
Honnan vennéd egyébként és mi van a bevásárlólistán​:thinking: tuti lesz olcsóbban jobb :smile:
Tudásban kb. ugyanazt hozza a két mod, mind a kettő korrekt darab.

4 kedvelés

Én kanthál párti vagyok szóval szerintem jó lesz. 28-30ga jellemzően az mtl szálhúzal.

Viszont magasabb az ellenállása, szóval 3-6 menetnél több nem nagyon fog kelleni.

2 kedvelés

Köszönöm!!

Szia!! A Tasty vaper -en néztem ki , !! A kosárban van , 2db aku, egyes akutöltö, Vatta, huzal, komplett építő készlet, huzal, A soloval 34050 ft a picoval, 32000 ft

Őszintén a Tisvapo oldalon amit Váradi István ajánlott, (meg egyszer is köszönöm neki) vásárolnák csak sajnos nincs egyik mod sem!

Nézz körül a kumulusvape.fr -en, van első vásárlás kedvezmány kód -5 eur, 50 eur felett free shipping és ajándékot is választhatsz.

3 kedvelés

Köszönöm !! Megnézem!!!

Ezt kell megadni a kosárnál kuponnak és -5 eur (ha él még…): BIENVENUE

Most néztem, de sajnos a 2 mod közül egyik sincs!! Nagyon megbántam mikor első alkalomkor ajánlottad sőt ki írtad linken a tisvapo oldalon a komplett cuccot és nem vettem meg!! Még akkor hezitáltam!! 2 nap múlva meg már nem volt pico!