Sziasztok! Segitséget kérnék. Nagyon kezdő vagyok! 2 hónapja eldöntöttem és vettem Joyetech eGo AIO Start Kit 1500 mAh e-cigi készletet. 30 éve dohányzom,napi 1 doboz cigit szivtam. Kezdetben azt hittem az e-cigi tökéletes,menni fog,fokozatosan elhagyom az analóg cigit. De nem sikerül! Napi 10-12 szál cigiről ,tovább nem sikerül lemondani.Kell! Hiányzik. Mintha az e-cigi nem adná azt az érzést,mint az analóg. 11mg. Liquiddel kezdtem,de marta a torkom .Itt, Miskolcon egy e-cigi üzletben tanácsot kértem,kikevertek 5mg.liquidet.kevés! Egy ideje a 2 ml.-s tankba hozzacseppentek kb. 18 csepp 11 mg-s liquidet,de nem adja a cigihatást.Nem akarok lemondani a leszokási tervemről,de elment a kedvem,félek nem jó irányba haladok.
Szia,
tudom nehéz, de először arra kéne rájönni, hogy a cigi miben add többet, mint az ecigi, hogy a hiányt tudjuk pótolni. Ha az erősebb nikotin kapar, akkor érdemes lenne erősebb niksót nézni, az nem kapar. Lehet a gőz mennyisége nem elég, akkor meg másik szettet venni, esetleg az íz nem az igazi.
Szia!
3. hete vapelek (megint), napi doboz erős cigik, szivarka után. 32 évig cigiztem.
Próbáltam a vapelést, ecigizést 2010 körül, de akkor még vacak eszközök voltak. Most van minden. Meg kell ismerkedni velük.
Amit én tudok tanácsolni:
-pár nap türelem, amíg a torok és egyéb nyálkahártyák lenyugodnak, utána megszűnik a kaparás, köhögés. Ehhez szüjséges az analóg minél kevesebb használata. (Ne gyújts rá, csak ha végképp muszáj).
-igyál sok folyadékot (és sok vizet, vagy gyenge ízesítésű bármir, ne nyomja el az aromákat a liquidedben)
-keresd meg az íz(eke)t, amik tetszenek, ezt akkor öröm lesz gőzölni, nem kényszer
-agyban el kell felejteni ugyanazt a füstös égett papír hatást, mert azt reprodukálni nem lehet. Van a fórumnak fent keresője, van sok dohányos aroma topic, ajánlás
-doboz cigiről átszokás simán igényelhet 12-18 mg likvidet, hogy ne legyen megvonási tüneted. Én 18 mg/ml ízbajnok PG többleteseket szívok. Kisebb gőz, nagyobb íz.