Porlasztósban gondolkodnék első körben, de ha nagyon tudtok érvelni a költséghatékony jelzőn kívül, lehet megfogtok és építős lesz. Igazából ha 1,5-2 hetente cserélek egy 1000-2000 ft os porlasztót nem fog földhöz vágni. Na de mondom az sztorit
Újrakezdő vagyok, régen volt pár építős mtl kazánom. Hellyel közzel sikerült megcsinálni de vagy folyt, vagy hamar megégettem a vattát mert keményre csinaltam. Stb… tudom én vagyok a béna de megakarom kímélni magam mert sem időm sem türelmem nincs épp munka közben baszakodni vele.
Jelenleg dl ezek egy vaporesso luxe 2 skrrs tankal, de sok helyen nem jó ha gyors begőzölök pl szobába, autóban stb jól jönne egy kis ízes mtl.
Ide szeretném hozzáfűzni azért írtam feljebb a 1,5-2 hetet mert nekem a dl ben a 0,2ohm qf meshed porlasztó annyit bír kb.
A mod az maradna a luxe 2, azt ha jól gondolom mind1 milyen ha ilyen kis teljesítményeken használjuk?
A tekerés költséghatékony
Persze attól is függ, hogy mit szívsz belőle. Ha 2 hetet kibír, gondolom inkább gyümölcs vonalon mozoghatsz. Szóval amíg nem kokszolós dolgokat szívsz és nincs kedved vesződni, addig szerintem oké a porlasztó.
Én régen, amíg porlasztóztam Vaporesso cuccokat használtam és tök elégedett voltam velük. Azt nem tudom, hogy most hogy áll a dolog. Asszem poris mtl-nek Nautilust szoktak ajánlgatni, de majd jön valaki és megmondja
Szerintem pont a leírt használatra találták ki a podokat, és akkor a tankok cserélgetésével sem kell szenvedned, ha csak 1 modod van. Pár napja használok egy Xlim Pro-t, bátran ajánlom, iszonyat jó ízeket hoz, és 1,2-es fejjel simán lehozhatja a napot az akksi.
Szia! Ahogy @Deepfreeze is említette, Aspire Nautilus 3 v. 3s, jó választás lehet. Nekem porlasztós mtl- ben a kedvencem. Tág határok között állitható a levegőzés. Nálam ez a szaladgálós cucc, szerinem még soha nem folyt meg. 0.7 mesh porlasztóval használom, 20 watton. Alatta egy Geekvape Aegis Max100 mod, Samsung 40t akkuval.