Mtl mod választás

Sziasztok!

Tudtok nekem ajánlani egy jó MTL kazánt?

Porlasztósban gondolkodnék első körben, de ha nagyon tudtok érvelni a költséghatékony jelzőn kívül, lehet megfogtok és építős lesz. Igazából ha 1,5-2 hetente cserélek egy 1000-2000 ft os porlasztót nem fog földhöz vágni. Na de mondom az sztorit :smiley:

Újrakezdő vagyok, régen volt pár építős mtl kazánom. Hellyel közzel sikerült megcsinálni de vagy folyt, vagy hamar megégettem a vattát mert keményre csinaltam. Stb… tudom én vagyok a béna de megakarom kímélni magam mert sem időm sem türelmem nincs épp munka közben baszakodni vele.

Jelenleg dl ezek egy vaporesso luxe 2 skrrs tankal, de sok helyen nem jó ha gyors begőzölök pl szobába, autóban stb jól jönne egy kis ízes mtl.
Ide szeretném hozzáfűzni azért írtam feljebb a 1,5-2 hetet mert nekem a dl ben a 0,2ohm qf meshed porlasztó annyit bír kb.

A mod az maradna a luxe 2, azt ha jól gondolom mind1 milyen ha ilyen kis teljesítményeken használjuk?

Nagyon szépen köszönöm előre is a válaszaitokat.

Legyen szép napotok.

Üdv,
Prepi

Szia!

A tekerés költséghatékony :grinning:
Persze attól is függ, hogy mit szívsz belőle. Ha 2 hetet kibír, gondolom inkább gyümölcs vonalon mozoghatsz. Szóval amíg nem kokszolós dolgokat szívsz és nincs kedved vesződni, addig szerintem oké a porlasztó.
Én régen, amíg porlasztóztam Vaporesso cuccokat használtam és tök elégedett voltam velük. Azt nem tudom, hogy most hogy áll a dolog. Asszem poris mtl-nek Nautilust szoktak ajánlgatni, de majd jön valaki és megmondja :smile:

4 kedvelés

Szerintem pont a leírt használatra találták ki a podokat, és akkor a tankok cserélgetésével sem kell szenvedned, ha csak 1 modod van. :slight_smile: Pár napja használok egy Xlim Pro-t, bátran ajánlom, iszonyat jó ízeket hoz, és 1,2-es fejjel simán lehozhatja a napot az akksi.

5 kedvelés