Mellékhatás?

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni…Sikeres cigaretta letevésemet vagy átállásomat,hogy amikor csak egesz nap gőzölök akkor megemelkedik a pulzusom,meg feszültégbe van a testem.Probáltam több keverési arányokat!50/50,70/30as lé.6-3-1 nikotin sajnos ugyanúgy érzem magam Tőle.Sajnos erre vonatkozó információt sehol nem találtam a Neten.Aki tudja a megoldást és megossza Velem annak hálás köszönet:)

1 kedvelés

Próbáltad 0-ással?

1 kedvelés

Nem vetném nem el a pszichés okokat, az átállás, az újdonság, a tudatalatti aggodalom, hogy beválik vagy sem…nekem is volt.
Pedig “fénykoromban” már vaperkedtem egyszer.
Amúgy a hiperventillálás, sűrűn nagyobbat lélegzés is hasonló tüneteket okoz.

1 kedvelés

Igen 0ással is ugyanezt éreztem sajnos.Tanácstalan vagyok.

Állandóan a szádban van? Ha igen akkor próbáld meg csak akkor szívni ha már nagyon kívánod mint a cigit! Én először abba a hibába estem, hogy folyamatosan szívtam mert tetszett és nekem is megküldte a pulzusom! Ja, most olvasom, hogy 0-al is ez a helyzet akkor passz!

A dohányzás érszűkületet okoz, a vape talán nem.

A váltás után nekem is volt egy erős 2hónapom a vérnyomásommal, de már vissza állt. Mivel a munkámból adódóan szigorú a szűrés, napi háromszor mértem és készültem már orvoshoz (régészhez 50+ :grin:) menni, de két hónap elteltével helyre állt minden…

…azóta nincs semmi bajom, semmi bajom, semmi bajom… :wink:

Végül is, bármilyen hirtelen és drasztikus életmódváltás stressz a szervezetnek pl. diéta, cigi lerakás…

3 kedvelés

Szia , ismerem ezt az érzést .
Mikor álltam át , nem voltam tudatába annak , hogy észre se veszem és csak gőzőlök hosszú ideig.
Be vallom elég rossz állapotba kerültem rövid idő alatt.
Ami segített, vagy számoltam egy cigi kb 14 sluk , vagy a kollégákkal együtt mentem ki és csak addig szìvtam amíg ők is .

3 kedvelés

Nem szívom állandóan…ugyanugy szivom mint a cigit.Melohelyen ugyanugy megyek ki a kollegakkal.0assal igazabol csak felnapot használtam…ugyanez volt.De akkkor mar osszeverhető a nikotin hiannyal a tunet.De egyest probalok folyamatosan.Nem igazan erzem magam konfortosnak…mint irtam heves szivdobogas,gyomor idegszeru erzes,olyan mintha szetb…na az ideg:)Talan ez a jo kifejezes.40felett nem szivesen jatszanek olyannal,hogy kiussem a szivem.

1 kedvelés

Persze, meg is értem, de akkor sajna nem tudom mi okozhatja nálad!

Szerintem pont hogy kell a nic…

1 kedvelés

Megmérted a pulzusodat, vagy “csak” un. szívdobogás érzésed van?

Feltételezve, hogy @Zoli46 diagnózisa igaz, a kulcsszó a fokozatosság, hogy tudjon a rendszer asszimilálódni.
Én egy év alatt mentem le minden rendelés után apránként 18mg/ml-ről 3-asra.
A következő mixem már 1,5-es lesz…

6 kedvelés

Valahol itt az igazság hasonló tünetekre emlékszem én is…aztán lenyugodtam.

3 kedvelés

Így van, benne van ebben sok minden.
Új az eszközpark is. Más körülmények.
Szokni kell a guminőt, hiába vannak előnyei​:+1:Nicet drasztikusan megvonni → rengeteg tünet, és kudarc táptalaja.
Szerintem.

Engem még az is idegelt az elején mindezek mellett, miből mennyit, hivá tegyem, működjön, tartson ki, húzza-e a zsebem, működik-e “kint” ami a szobában igen, és számtalan dolog még. Első munkagelyi vapernapomon be voltam görcsölve, 100 mg-os leves se nyugtatott volna le egy darabig :grin:

3 kedvelés

Napkozbe nem méregetem melohelyen.De erzem,hogy nagyon ver a szivem.Utanna mar azon kezdek stresszelni hogy annyi szivmegallast lehet hallani hogy meg a vegen itt pusztulok meg.Mondjuk nen igy terveztem hogy megszuntessem a kohogest:)Ami valojába megis szunt…reggeli krakogasok is a multe.Napi ket doboz cigarettat szivtam el.Tobbnyire pirosakat.Nikotinra azt tanacsoltak anno hogy eleg a 6os tobbet szivogatja az ember tobbet visz a szervezetbe…IEn ezen nem gondolnam,hogy emelni kellene.De mint irtam most 1 szivok

Másfél doboz piros mar kapásból 12-18 közti nic. Szerintem. Vagy nagy önuralom és a hiány “legyűrése” a feladat.

2 kedvelés

Köszi.De a nicet,hogy lehet megvonni?Nem mélyültem el még a témaba…Vettem egy módot azt használom.Semmi varialas

Arra céloztam, hogy kevés a nictartalom, és hiányod van, illetve ez is stresszelhet.

1 kedvelés

Ok leesett:)Akkor mi a megoldás?Ha valaki azt mondja ezek a tünetek természetesek és nincs mitől aggodnom akkor könnyebben dolgoznám fel ezeket a testi tüneteket…Illetve mi lehet számomra a megfelelő nicotin mennyiség?Tobb vagy kevesebb a mostaninal…

Szia!
Arra próbálnak célozni az előttem szólók, hogy az általad leírtak alapján igen erős dohányos voltál, most pedig adsz nagyon rövid időn belül a szervezetednek egy frissített hegyilevegőt, azzal a 0-ás és / vagy 1-es nikotin tartalommal. Ő próbálja valahogyan ezt a hirtelen váltást lereagálni es bőven benne van a pakliban, hogy ilyen tünetekkel. Sajnos a nikotin igenis függőséget okoz aminek a megvonása képes akár pszichés tüneteket is produkálni.

2 kedvelés