Kezdőként a teljes káosz közepén 😁

Sziasztok :smiling_face:

Teljesen kezdő vagyok,itt a felülettel is csak ismerkedek :smiling_face: Egy hónapja vágtam bele ebbe az ecigi dologba,pár nap alatt teljesen át is álltam a rendes napi egy doboznyi cigiről erre a kis kütyüre :smiling_face: Egy Voopoo Drag X Knigthot sikerült vennem,és igazából szeretem is,de azért akad még pár dolog amikor kijön,hogy mennyire az elején vagyok a tudásnak :joy:

1: A szellőző nyílásokon elég gyakran kifolyik a lötyi. Néha csak rügyezik,néha érzem ahogy a kezemen végig folyik. Iszonyatosan bosszant a dolog,de nem tudom mit lehetne vele kezdeni,úgyhogy valaki tapasztaltabb mentsen meg kérlek :pray::joy: jelenleg 30-70/füstbajnok az alap, előtte 50-50 volt,azért is próbáltam sűrűbb lötyivel de így sem az igazi :confused:

  1. Én általában itthon vagyok a két kisördögünkkel,na de ha menni kell valahova akkor mégis miben,hogy lehet szállítani ezt az eszközt? :joy: Van nekik valami tök vagy táska,vagy csak jóvanazúgy és be a táskába? :joy: Jelenleg nekem olyan elképzelhetetlen hogyan tudom úgy szállítani hogy ne legyen minden tiszta lötyi a táskában :see_no_evil:

3: Ha esetleg bombáztok egy kis aroma ajánlóval,azt megköszönöm :grin: van olyan márka amit érdemes kerülni,vagy olyan ami minőség,és nem bánom meg ha azt veszem? :smiling_face: Mennyi lötyit érdemes bekeverni amíg teszt alatt vagyok? Én most azt hiszem túlzás volt,100mlket kevertem,de jelenleg van egy íz,amit nem bírok elszivni :see_no_evil: ilyenkor az nálatok kuka?

Köszönök minden építő kritikát és segítő szándékot :grin: Nagyon az elején vagyok még,de az első célt már elértem,úgyhogy szép lassan a többi is meglesz :smiling_face:

4 kedvelés

Szia,