Segitség Drag q

Sziasztok!! Köszönöm,hogy itt lehetek!! Kezdő vagyok, ezért szeretném a segítségeteket kérni! Tegnap vásároltam egy Voopoo Drag q , A gép nagyon tetszik, de a tank szörcsög ,érzem a számban a liqvidet. Cseréltem porlasztót, az eredmény ugyan az!! Tud valaki segíteni mit rontok el?? Köszönöm

Szia! Az én tippem elsőre az lenne hogy a porlasztó behelyezésekor a porlasztó közepébe is tettél liquidet és azért került a lé a szájadba​:thinking: én is jártam már így és onnan gondolom hogy valószínűleg te is bele cseppentettél a közepébe pedig nem kell csak az oldalán lévő kis nyílásokba. Nekem ez a tippem :wink:

Találkoztunk már gyárilag hibás porlasztókkal is.

1 kedvelés

Vedd le a tankot, tedd egy pzs-be az aljával lefelé, és mintha hőmérőt ráznál 3-4 alkalommal jó erősen rázd le. 3 drag q- t fogyasztottam el, kicsit háklis, eresztget. A 0,7 ohmos porlasztó a legjobb szerintem és 3-4 naponta egy fülpiszkálóval töröld szárazra a tank alatt. Ilyenkor ezt a lerázást is csináld meg. 6 hónapig boldogan használhatod így, azután kezd lemálni a festék róla. De hát 6.99$-ért mit vár az ember?

2 kedvelés

Először is köszönöm a válaszod!! Sajnos nem hiszem, hogy a közepébe is ment volna, mert már lassan kiürítem a tankot és egyfolytában szörcsög és a számba jön a liqvid!! Alul nem szivárog!! Vásárláskor vettem hozzá egy tartalék tankot azt is feltettem az is ugyan úgy szörcsög!!A longfildet kész 50/50 alappal töltöttem fel ,számomra ismeretlen alapból!! 4 hónapja kezdtem az e cigit, akkor vettem másik fajta alapot ,ugyan úgy 50/50 de mégis sűrűbbnek tűnik. Megpróbálom még azt!!

Köszönöm ,megpróbálom!!!

Szia Tibor!
Szerintem semmit nem rontasz el.
Találtam egy videót a kèszülèkedről. 20. perctől èrdemes figyelni.

2 kedvelés

Szia János!! Nem örülök neki, de nagyon szépen köszönöm!!

2 kedvelés

Még megpróbálhatod 70/30 al is de igazából nem lenne szabad folynia az 50/50 el sem

Köszönöm!! Megpróbálom!!

2 kedvelés