Kezdő DL építős tank ajánlás

Sziasztok!
Alapban kezdő e-cigis vagyok, jelenleg porlasztós DL e-cigit szívok, de hosszú távon úgy gondolom, hogy ez a drága porlasztó miatt nem igazán fenntartható.
A modom egy Eleaf iStick Pico LE 75 W, 1 18650-es akksival. Ehhez szeretnék könnyen építhető DL tankot keresni.
A tankkal kapcsolatban a folyásmentes, biztos működés az egyetlen kikötés. (zsebben hordom, nem szeretném megáztatni magam :smiley: ) Ezen kívül persze minél jobb ízvisszaadás számít, illetve hogy ne menjen azért rá egy fél ház ára :smiley:
További kérésem lenne, hogy mivel teljesen kezdő vagyok még az e-cigiben is, nem hogy az építésben, minden egyéb infó is érdekelne hozzá, tehát hogy milyen vattát, milyen huzalt, hány körrel, kb mekkora teljesítménytartományon érdemes megkezdeni a kisérletezést az adott tankhoz.
Előre is köszönöm a segítséget!

2 kedvelés

Szerintem a többiek már unják tőlem, de: Augvape Intake DL. Felső levegőzés, szóval nem folyik, nem drága és szerintem frankó ízeket hoz :slight_smile:

8 kedvelés

Igen, ezt már én is láttam és esélyes is :smiley:
A huzal, vatta stb részre mit ajánlanál hozzá?

3 kedvelés

Valamilyen clapton huzalt. Nekem most egy quad clapton van benne, ami elég vaskos darab, nagy gőzzel és jó ízzel. De sztem valami sima fused clapton tökéletes lesz benne.
Vatta ízlés kérdése, emlékeim szerint legutóbb Vapefly Firebolt került bele.
Az a helyzet, hogy nem vagyok huzal és vattafetisiszta, ezeket inkább ellenállás és kényelmi szempontok alapján választom. A fent említettek nekem bejöttek, de majd biztos jön valaki, aki megmondja a frankót :smiley:

4 kedvelés

Picora 22 -es tank :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 kedvelés

Tényleg bosszantó, hogy sokadikra ajánlod, de nem kapható…szóval add el te nekem :smiley:

4 kedvelés