Kangertech Toptank mini porlasztó, RBA kérdések

Szia! :))

Kezdő vagyok!
Adott 1 Kangertech Toptank Mini. 3 porlasztót adtak hozzá. Van egy 0,5 ohmos ezzel kezdtem használni a kedvencek napján, április elsején és azóta is. Van 1 db 0,15 ohmos, amire az van még írva: 15-50 W és van 1 RBA porlasztó.
Mehet e a 0,15 ohmos VW mode-ban? Az RBA milyen drótból lehet? Van hozzá még egy drót, az RBA-hoz , bár a kis zacskó vattát megnéztem és vissza is csomagoltam. :smiley:

Kinga válaszol :rofl:

Ni200 watt üzemmódban nem használható :grin:

2 kedvelés

Szia!
Köszi!
Ez volt a kérdés, ez alapján:
“A Ni200 csak TC módban használható!”
Viszont, akkor miért van a porlasztóra írva Watt tartomány?
Másodszor, ha a MOD tud teljesítmény szabályozást, akkor miért ne működhetne a Ni200 VW módban?

Szia @Laszlo790206 :hugs:

Úgy emlékszem sima SS huzal van hozzá. :slightly_smiling_face: Bea jól írja, Ni200 az TC huzal. Ha azt szeretnéd használni akkor előbb olvasd el ezt :arrow_down:

2 kedvelés

Mert a TC a huzal anyagát nézi, az együtthatója alapján. De ugyanúgy meg kell hajtanod egy bizonyos watt értékkel.

Bocsánat, de azt hiszem összekevered a teljesítmény szabályozást a hőmérséklet szabályozással. Maga a mod egy az akku teljesítményét szabályzó készülék. A hőmérséklet szabályozás a huzalból kiváló káros anyagok miatt is lényeges. Nem engedi a huzalt olyan hőfok fölé melegedni aminek hatására káros gázok válnak ki. Plusz a vattának is jobb a TC, mert az is káros anyagokat vált ki, ha megég. A TC maximális hőfoka a vatta égéspontja alatti érték. De ugyanúgy a nikkel és titán huzal is ilyen. Bizonyos hőfok alatt veszélytelen, erre jó a TC.

Szerk.:
Csak bizonyos huzalok, nikkel és titán az amit kizárólag TC-ben szabad csak használni! A kanthal és a Ni80 már nem alkalmas TC-re, nincs is rá beállítás! Amit mindkettőben, tehát VW-ben és TC-ben is lehet használni az SS és a NiFe.

Szia!
Igen, van még egy drót hozzá.