GeekVape Aegis Legend +Z MTL tank

Sziasztok! Vásároltam egy GeekVape Aegis Legend 2 módot valamint Geekvape Z MTL tankota tekercs 1,2 ohm. A probléma hogy ha egy ideig nem használom a tűz gomb megnyomásával a következőket produkálja.
A tekercs felizzik mintha 40 W lenne a liqvidet elégeti, de nagyon és kapok egy nagy löket égett ízt… Próbáltam 5-10w ig. Semmi nem segít. Ha tovább használom rendben működik. Ha sokáig hagyom akkor az első adag égett… Nagyon tetszik ez a tank ezért szeretném megoldani hogy rendesen működjön… Kezdő vagyok,most vettem újonnan mindent. Köszönöm szépen a segítséget!!

Szia,rövid tűzgomb után nem kérdezi meg a modod hogy új vagy régi ?

Szia. Nem.

Kazán le,hosszan tűzgomb,elengeded,visszarakod a kazánodat és ezt kellene írnia

1 kedvelés

Igen. És? Nem tudom hová akarsz kilyukadni? Felismeri a tankot. Ezzel nincs probléma…

Ok rendben.

Oda akart kilyukadni a maga finom, kislányosan kedves módján ( :grin: ), hogy nem-e már az ellenállásmérésnél elvérzik a dolog. De ezek szerint nem :thinking:
Nem hangzik túl bíztatóan, remélhetőleg porlasztó gyári hiba, ha nem, akkor a mod lesz a hunyó, és nem te vagy az első, aki ilyen tünetekre panaszkodik, mint teljesítménylökés első slukknál

1 kedvelés

Nálam tudod mit jelent,ha úgy érzem nem megfelelő a kérdező válasza :stuck_out_tongue_winking_eye::hugs:

Azért nem vagyok teljesen láma. :slight_smile: Már minden is próbáltam. Nem akartam megsérteni senkit. :slight_smile: Aksi csere is volt 30a VS 15 a … idegesít a jelenség… Nem értem mi van… Hátha valakinek sikerült megoldani…

Nem gondolta senki,hogy láma vagy…de sok van érdemes az alapoktól indulni.
Szerintem a próbléma abbavan,hogy a mod állás útán úgy érzékrli az ellenállást,hogy aztán sok wattott küld a tekerésre ezt sok kínai mod produkálja.Talán az lehet megoldás ha sokat áll le lazitod a tankot majd újra méreted az ellenállást.

1 kedvelés