Sziasztok! Vásároltam egy GeekVape Aegis Legend 2 módot valamint Geekvape Z MTL tankota tekercs 1,2 ohm. A probléma hogy ha egy ideig nem használom a tűz gomb megnyomásával a következőket produkálja.
A tekercs felizzik mintha 40 W lenne a liqvidet elégeti, de nagyon és kapok egy nagy löket égett ízt… Próbáltam 5-10w ig. Semmi nem segít. Ha tovább használom rendben működik. Ha sokáig hagyom akkor az első adag égett… Nagyon tetszik ez a tank ezért szeretném megoldani hogy rendesen működjön… Kezdő vagyok,most vettem újonnan mindent. Köszönöm szépen a segítséget!!
Szia,rövid tűzgomb után nem kérdezi meg a modod hogy új vagy régi ?
Szia. Nem.
Igen. És? Nem tudom hová akarsz kilyukadni? Felismeri a tankot. Ezzel nincs probléma…
Ok rendben.
Oda akart kilyukadni a maga finom, kislányosan kedves módján ( ), hogy nem-e már az ellenállásmérésnél elvérzik a dolog. De ezek szerint nem
Nem hangzik túl bíztatóan, remélhetőleg porlasztó gyári hiba, ha nem, akkor a mod lesz a hunyó, és nem te vagy az első, aki ilyen tünetekre panaszkodik, mint teljesítménylökés első slukknál
Nálam tudod mit jelent,ha úgy érzem nem megfelelő a kérdező válasza
Azért nem vagyok teljesen láma. Már minden is próbáltam. Nem akartam megsérteni senkit. Aksi csere is volt 30a VS 15 a … idegesít a jelenség… Nem értem mi van… Hátha valakinek sikerült megoldani…
Nem gondolta senki,hogy láma vagy…de sok van érdemes az alapoktól indulni.
Szerintem a próbléma abbavan,hogy a mod állás útán úgy érzékrli az ellenállást,hogy aztán sok wattott küld a tekerésre ezt sok kínai mod produkálja.Talán az lehet megoldás ha sokat áll le lazitod a tankot majd újra méreted az ellenállást.
Köszönöm szépen! Jobban örülnék egy kevésbé macerás megoldásnak… Esetleg másik porlasztó. Vagy vegyek kisebb módot? Az az idegesítő hogy ha használom nincs gond csak ha pihenni hagyom…
A megoldás:Dicodes…a tank csere nem megoldás.