na jó. segítséget kérek geekvape legend2 zeus sub ohm tank 0,2 ohm coil. Ma kaptam meg. Újrakezdő vagyok.(nem röhögni a bénázáson 5 éve nem volt e cigi a kezemben) Összeraktam feltöltöttem, beállítottam a modot elsőnek a coilon jelzett 70w-ra. Nyomom, szívom, szörcsögö, jön a liquid a számba., a pára forró. Próbálkozok, majd megfulladok a köhögéstől.levegőnyílást maxra nyitom, a w-ot viszem lefele egészen 35-40 ig, de inkább 35. És itt álltam meg úgy hogy aránylag kényelmesen bele tudok szívni egy tisztességeset úgy hogy nem fulladok meg. Az ízre még nem tudok odafigyelni mert a kezdeti megpróbáltatások megzavartak. A pára így viselhető hőmérsékletű. Normális hogy a coilra 70-80w van írva nekem meh 35-ön jó? Ennél a tanknál vigyázni kell hogy ne dőljön el, vagy ne forduljon fejre mert kifolyik belőle a liquid, vagy én raktam szarul össze?
Szia ha újrakezded ,ott szívd ahol neked megfelelnincs írott szabály,csak az ajánlott tartományt írják rá a porira elvileg (vagy ahol tudják hogy 2-3 hét és kuka lesz )
Minél magasabb teljesítményen hajtod annál melegebb a gőz .
Nincs kizárva, hogy a tömítések nem illeszkednek megfelelően, vagy a porlasztó selejtes. Sajnos többféle változó lehet ami a felhasználó ellen dolgozik, porlasztós tankok esetén a selejtes darabok is bőven benne vannak a pakliban. Ahogyan előttem is írták, semmi sincsen kőbe vésve, csak ajánlott értékek feltüntetése.
Egyik ismerősöm használ ilyen tankot, eddig csak pozitívan nyilatkozott róla, pedig használ építős kazánokat is.
Szívesen veszek tőle is tapasztalati jótanácsokat most így 33-36w között játszogatok a w-tal és a levegő mennyiséggel. Ja ! Van rajta egy rakás mód VTC vagy mi, meg baypass stb. Azt se tudom mi mire jó. Annó volt a két féle lehetőség, hogy a hőfokot, vagy a w-ot szabályozom, ill. Be lehetett állítani, hogy milyen anyagú a tekerés és kész. Tök egyszerű volt. Bele kell ebbe tanulni.
Használj rajta power/wvn. Az összes többi a “nagyoknak” van. Ezek az alap beállítások