Segítség mit baxok el?

na jó. segítséget kérek geekvape legend2 zeus sub ohm tank 0,2 ohm coil. Ma kaptam meg. Újrakezdő vagyok.(nem röhögni a bénázáson 5 éve nem volt e cigi a kezemben) Összeraktam feltöltöttem, beállítottam a modot elsőnek a coilon jelzett 70w-ra. Nyomom, szívom, szörcsögö, jön a liquid a számba., a pára forró. Próbálkozok, majd megfulladok a köhögéstől.levegőnyílást maxra nyitom, a w-ot viszem lefele egészen 35-40 ig, de inkább 35. És itt álltam meg úgy hogy aránylag kényelmesen bele tudok szívni egy tisztességeset úgy hogy nem fulladok meg. Az ízre még nem tudok odafigyelni mert a kezdeti megpróbáltatások megzavartak. A pára így viselhető hőmérsékletű. Normális hogy a coilra 70-80w van írva nekem meh 35-ön jó? Ennél a tanknál vigyázni kell hogy ne dőljön el, vagy ne forduljon fejre mert kifolyik belőle a liquid, vagy én raktam szarul össze?

1 kedvelés

Szia :grin:ha újrakezded ,ott szívd ahol neked megfelel​:stuck_out_tongue_winking_eye:nincs írott szabály,csak az ajánlott tartományt írják rá a porira elvileg (vagy ahol tudják hogy 2-3 hét és kuka lesz :stuck_out_tongue_winking_eye:)
Minél magasabb teljesítményen hajtod annál melegebb a gőz .

5 kedvelés

Nincs kizárva, hogy a tömítések nem illeszkednek megfelelően, vagy a porlasztó selejtes. Sajnos többféle változó lehet ami a felhasználó ellen dolgozik, porlasztós tankok esetén a selejtes darabok is bőven benne vannak a pakliban. Ahogyan előttem is írták, semmi sincsen kőbe vésve, csak ajánlott értékek feltüntetése.
Egyik ismerősöm használ ilyen tankot, eddig csak pozitívan nyilatkozott róla, pedig használ építős kazánokat is. :slight_smile:

3 kedvelés