Érdeklődés

Sziasztok. Még eléggé kezdő vagyok, lehet hogy a kérdés amit fel rakok az másnak teljesen egyértelmű. Adott egy Eleaf istick t80 2 féle porlasztóval. (6mg nikotin tartalmú 50/50es és 30vg/70pg alappal használom jelenleg.) DL-ben használom mind a kettő porit. A 0.6-os pori 20-22watton eléggé kaparó érzetet ad, és szinte minden szívásnál köhögök tőle. Lehetséges hogy azért mert nem DL használatra van és azért? Vagy hogy gyümis-mentolos liquid is volt benne? A 0.3as porit 30-35watton kezdtem el hajtani. De ez viszont nagyon zabálja az akksit is és a liquidet is. (3000mAh akksi van benne). Napi 10-15ml szerintem elfogy így belőle és olyan 200-300 közötti slukkot szívok bele.És még az lenne a problémám vele hogy hiába van “gyerekzár” rajta akkor is néha ha kabát zsebre rakom pad percre akkor mintha folyna belőle a liquid. Előre is köszönöm a válaszokat. Szép napot nektek. :smiling_face::dash:

7 kedvelés

Szia,Köszöntünk a közösségben.ha DL-be használod a készüléket próbáld meg a VG-töbletü legyen a folyadékod.nem fog meg folyni.a 0,3 as az szerintem a DL porlasztó a a 0,6-os lehet csak szűk DL-re jó.Az hogy zabálja a folyadékod a természetes főleg ha nagy a légáramlás.de mindjárt a pro társak írnak okosabbat mint én.de az is lehet PG allergia és attól köhögsz…nem tudom csak tipp

6 kedvelés


Szia, nem hanem ő lenne az amiről szó van

4 kedvelés

Szia Zsanett!
Attila leírta a valószínű megoldást. Ha a Pesso tank van a modon, a kondenzáció eleve erősebb lesz, legalábbis ami nálam járt, szemmel látható mennyiséget dobott ki magából, össze is gyűlt szépen a tank aljában. Ilyenkor érdemes szétszedni és alaposan át- illetve kitörölgetni. A tankot és a porlasztót egyaránt. Egy darabig megint jó lesz.
Nálam 50/50 pg/vg aránnyal működött a dolog, extra folyást nem tapasztaltam.
A kaparó érzés lehet a nikotin mennyiségétől is, nekem a 6mg sok, kapar és jön a köhögés… 3mg az ami bejött.
A teljesítmények határértéken belüliek, azzal nem hiszem, hogy gond lenne.