Brunhilde mtl rdta

Sziasztok!
Először is köszönöm a befogadást!
Nagyjából 5 hónapja álltam át az elektromos cigarettára. Egy vaporesso gtx one-al kezdtem, ami egyébként teljesen meggyőzött! Aztán elegem lett a porlasztó vásárlásból, így beruháztam erre a gyönyörű bruni tankra. Az első építésem (előre tekert coillal) jól sikerült. Azt a vattát és coilt építettem be, amit a tankhoz kaptam. Viszont nagyon csalódott vagyok. A kis vaporessom ízben simán odaveri brunit. :pensive: Többet vártam. Tudom, hogy lehet finomítani rajta, na de ha a gyári dolgokkal szereltem gondolnám, hogy nem véletlen adták hozzá. De lehet többet kihozni belőle? Lehet én rontottam el valamit. Pattog, sokára kezd el égetni az íz meg sehol nincsen az eddigi megszokottakhoz. Kezdő vagyok az építésben, így minden tanácsot szívesen fogadok!
Előre is köszönöm, és szép napot Nektek!

8 kedvelés

Gratula a hildához. De kösd fel a butyit, macerás a hölgy, nem egy kezdőbarát tank. De majd jönnek a hildások és segítenek, nyugi.

De arra készülj, hogy majd vattát és húzalt kell beszerezni.

A pattogás általában a vatta miatt van, kevés bele, vagy kevés a watt, amit adtál neki. Erre utal az íz hiánya is.

2 kedvelés

Szia!

Pont nem látom a képen, hogy hány ohm-os a tekerés, de úgy rémlik, hogy ami gyárilag volt hozzá, ahhoz ennél nagyobb watt kell.
Egyébként én ezt a kalkulátort szoktam mindig ajánlgatni:

Itt szépen ki tudod számolni, hogy milyen tekeréshez mekkora teljesítmény ajánlott.
Ha alatta van a kívánatosnak, akkor simán lehet kevesebb az íz, meg pattoghat is.
Egyébként érdemes variálni az afc gyűrűkkel (tudod, ami a tekerés alatt van), meg a levegőzéssel, mert ezek hatással vannak az ízre.

4 kedvelés

Én meg gratulálok az Oxvahoz​:heart:Ha sikerül eladnom a Solom,pont ezt a rose purple-t akarom megvenni.Szereted a modot?

4 kedvelés

Szia. Üdv köztünk. :blush: