Brunhilda mtl

Sziasztok vab 1 brunhilda mtl em és szeretném kipróbállni a 3mm es coilokat is milyen készre tekert koilokat ajánlanátok hozzá még kezdő vagyok azért szeretnék kész coilt .idővel majd persze magamnak szeretném tekerni

4 kedvelés

Szia. Üdv köztünk. :hugs:

Én szellős MTL-ként használtam a Brüncimet, 2.1-es AFC-vel, de én melegedést tapasztaltam 3as magon mindenféle coillal, amin a nagyobb AFC sem segített. A végén 2.5ös magon maradtam, 5 menet Vandy Vape Superfine MTL Fused Clapton-al. De ez is szubjektív, láttam már az oldalon 3as magon Brüncit, de az szálhuzallal operál. :slightly_smiling_face:

6 kedvelés

Én is azt javaslom, hogy inkább 2.5-ös tekeréssel operálj.

5 kedvelés

Üdv köztünk… Nyugi. Itt mindenki segíteni fog, aki csak teheti… :smiling_face:

6 kedvelés

Mai tekerés. SS316L, 29ga sima szálhuzal. 3 magon, 9 menet, 1.34 ohm, 9.5 watt. Nem érzek melegedést…
Tekerés alatti afc 2.5, külső levegőzés majdnem teljesen zárva…

4 kedvelés

Megnyomtad a gombot ? :roll_eyes: De amúgy a meteorológus is bemondta :grin:

3 kedvelés

Bocsi. Akkor, “nem melegszik a kazán” így most már jó? :joy:

2 kedvelés

@KovacsIstvan, Sztem nem kerül sokkal többe, egy tekercs huzal meg egy csomag vatta, mint egy tasak előre gyártott Coil. De az a tekercs és a vatta 10-szer annyi ideig elegendő lesz mint a coilok. Amúgy ez szubjektív… Ki hogy gondolja.

Ez az én tekerő segéd szettem. Tudom. Kissé primitív, de jól elvagyok vele… Ezt addig amig rá aldozol h vegyél egy komolyabb szettet. :smiling_face:
Ezt, abban az esetben, ha mégse jönne be a dolog, h ne bukj rajta sokat… :grin::grin:

6 kedvelés

8 kedvelés

Ha van odahaza egy 3-as fúrószár arra tekerheted is. Gondolom, h kis olló, koromvago, és csipesz van bárkinek otthon.

4 kedvelés

Ezek jók. A coilology mtl fused clapton jó lesz. 5-6 menet. Elég lesz…azzal 0.80- 1.0 ohm körül lesz… Azzal 12-15 watton tolható is neki.

2 kedvelés

Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek

2 kedvelés