Áldásotokat kérném első mtl rta-m vásárlásához…

Sziasztok! Az első mtl rta-m vásárlásával kapcsolatban kérnék egy kis segítséget. Tudom, hogy már a sokadik kezdő vagyok, és talán kimerítő Nektek ugyanazokat a köröket futni, azért remélem van még türelmetek hozzám is… :nerd_face:
A cigit már 1 éve letettem (hevítős készülékkel), ezen túl vagyok szerencsére. Kb. 2 hónapja egy Caliburn G2-vel tolom 1-es, és 1,2-es porlasztókkal, gyümölcsös ízeket, nem túl intenzív th-val, 5-6 erősségű nic salttal. A kissé tágabb mtl-t kedvelem.
Nagyon sokat olvastam a témával kapcsolatban itt is, és értem én, hogy Byka, meg Dicodes, de tán nem ezzel kellene elindulni :rofl: És azért legyen már feljebb is…
Ami szimpatikus lenne fentebb sorolt paraméterek tekintetében, az az

  • Aspire Neeko és a
  • Berserker v2 mini
    A véleményteket kérném, hogy jó lehet-e indulásnak valamelyik. Természetesen az íz visszaadás lenne a lényeges. Illetve milyen huzallal és vattával. A tekerést bevállalnám, nem hinném, hogy ez a legbonyolultabb az egészben.
    Mod mindenképp single 18650-es, talán az Akira, vagy Pico…
    Persze külső töltő, segédeszközök, … Ez tiszta.
    Köszönöm, ha elolvastad, és leírod a tapasztalatod, sokat segítenél vele!

Ui.: Kérlek csak nagyon indokolt esetben ajánljatok esetleg másik tankot, mert ezeket is kb. 2 hónap alatt válsztottam ki… :crazy_face:

Üdv.: Kat :hugs:

13 kedvelés

Szia Kat,

akkor én meg is kezdeném a zavar keltést :grin:

Byka klón? :thinking:

https://www.tisvapo.it/prodotto/by-ka-v9-full-kit-clone/
https://www.tisvapo.it/prodotto/by-ka-se-full-kit-clone/

Neekot én spec nem ajánlom, lehet én vagyok a nyomi, sőt biztos, de én nem tudtam rendesen vattázni, állandóan szörcsögöt, meg minden baja volt, szerintem elég idétlen a vatta vályú kialakítása…

A berserker v2 mini mehet, azt a többiek szeretik, azt hiszem.

Akira jó cucc, nekem is van 2, pico se rossz, de egy polccal lejjebb van.

Nekem most ez a törpe az új szerelmem…