Sziasztok! Az első mtlrta-m vásárlásával kapcsolatban kérnék egy kis segítséget. Tudom, hogy már a sokadik kezdő vagyok, és talán kimerítő Nektek ugyanazokat a köröket futni, azért remélem van még türelmetek hozzám is…
A cigit már 1 éve letettem (hevítős készülékkel), ezen túl vagyok szerencsére. Kb. 2 hónapja egy Caliburn G2-vel tolom 1-es, és 1,2-es porlasztókkal, gyümölcsös ízeket, nem túl intenzív th-val, 5-6 erősségű nic salttal. A kissé tágabb mtl-t kedvelem.
Nagyon sokat olvastam a témával kapcsolatban itt is, és értem én, hogy Byka, meg Dicodes, de tán nem ezzel kellene elindulni És azért legyen már feljebb is…
Ami szimpatikus lenne fentebb sorolt paraméterek tekintetében, az az
Aspire Neeko és a
Berserker v2 mini
A véleményteket kérném, hogy jó lehet-e indulásnak valamelyik. Természetesen az íz visszaadás lenne a lényeges. Illetve milyen huzallal és vattával. A tekerést bevállalnám, nem hinném, hogy ez a legbonyolultabb az egészben.
Mod mindenképp single 18650-es, talán az Akira, vagy Pico…
Persze külső töltő, segédeszközök, … Ez tiszta.
Köszönöm, ha elolvastad, és leírod a tapasztalatod, sokat segítenél vele!
Ui.: Kérlek csak nagyon indokolt esetben ajánljatok esetleg másik tankot, mert ezeket is kb. 2 hónap alatt válsztottam ki…
Neekot én spec nem ajánlom, lehet én vagyok a nyomi, sőt biztos, de én nem tudtam rendesen vattázni, állandóan szörcsögöt, meg minden baja volt, szerintem elég idétlen a vatta vályú kialakítása…
A berserker v2 mini mehet, azt a többiek szeretik, azt hiszem.
Akira jó cucc, nekem is van 2, pico se rossz, de egy polccal lejjebb van.
Szia @Kat!
Berserker nagyon finom, de nehéz vattázni, csak akkor ajanlom ha van türelmed a byka (v9) klón, amit @Ispy mond, az szuper egyszerű tekerni, vattázni! És nagyon finom lágy íze van. A Berserker inkább th-s szerintem.
Szia! Tudtaaaaam, hogy összezavartok majd, de már az első hozzászólásban???
Néztem ezeket is. Észben tartom… Semmi gond, újabb 2 hónap, és lesz egy rta-m.