Wotofo profile x

Sziasztok és boldog karácsonyt mindenkinek

Nem rég vettem egy profile x-et kezdő vagyok ebben a mesh témában

Kezdésnek meg tekertem nexmesh xterme lappal gyári vattával

Nagyon szép gőz viszont se th se íz nem jött 2. Tank már adott kis th-t viszont nagyon gyenge íze van a liquidnek

Ugyan ez a liquid a brunhilde 103 (dl) nagyon finom kellemes es a zeus-ban is 0.2-es porlasztoval . Liquid meg chechmate white Queen

Na már most kérdés én vagyok béna es valamit rosszul csináltam vagy a rendes mesh ennyire íztelen ? Mondjuk ezt kétlem így inkább a kérdés mi lehet amitől nagyon gyenge az íz ?

Előre is köszönöm a tippeket
Üdv Attila

2 kedvelés

Szia Attila!
Mivel még a mesh kazánok kimaradtak az életemből (eddig) ez tényleg csak tipp lesz a részemről:

  • Mivel a leves mindhárom általad említett kazánban azonos volt, a probléma szempontjából kizárható.
  • A teljesítmény megválasztása-eltalálása, fokozatos emelése megoldás lehet.
  • A vattázás, ami sarokkő még egy-egy ízvesztésnél. Észrevételem szerint a mesh kívánja a legtöbb vattát az építések közül, mégis próbálják a felhasználók a mennyiséget a lehető legkevesebbre szorítani, pl. a “vállát” vissza metszik a tekerés mellett. Gondolom a lényeg, hogy minnél több a vatta, annál nehezebben, lassabban “törik” be, annál késöbb kezdi el szállítani az ízeket tompaság, mellékíz nélkül.

De ne aggódj, nem sokára lerakják a bejglit a profi mesh szakértők is és majd megmondják a tutit!

  • “Ugyanis, az elmélet olyan mint a gyakorlat, de csak elméletben.” :wink:

(Fényképet biztosan fognak kérni az építésedről.)

5 kedvelés

Köszönöm :slight_smile: én is a vattara gyanakszom :slight_smile: elfelejtettem a fotót akkor meg is csinálom nehogy késő legyen :slight_smile:

Ha még nem tetted, a gyártó oldalán találhatsz képeket és videót is:
https://www.wotofo.com/blogs/vape-guide/profile-rda-building-and-wicking-guide

2 kedvelés

Sziasztok ! Kellemes Ünnepeket mindekinek .