Vapefly Brunhilde Top Coiler

Szép napot kedves vaper társak.
3-4 Éve hogy elektromost püfékelek, de eddig még csak cserélhető porlasztós kazánokat használtam.
Na most Unokatesóm, rá beszélt engem erre az úgy nevezett: Brunhilde Top Coiler Tankra,
el is hozta, meg tekerte nekem, kész tekercset tett bele. 0.13 Ohm-ot Ír a mod jelen pillanatban, ami számomra 65-70Watt környékén tökéletes. Na itt a nagy kérdésem felétek az lenne, mivel kezdő vagyok benne, de már pár dolognak utánna jártam, egy ( Wotofo - Quad Core Fused Clapton Ni80 Pre Built Coil 0.26 Ω Átmérő: 3mm) kész tekercs jó lenne számomra, hogy 0.13 ohm legyen a vége? illetve 3mm Vatta is kell bele? így lényegében most számomra ezek a fontosak, de ha valaki tudna esetleg jobb Kész tekercset, ami ilyen 60-70 watt környékén szívható, akkor a tanácsot, illetve a segitséget elfogadom. Köszönöm szépen a segitséget előre is! :smiley:
UI: nem szeretnék saját magamnak tekerni, nekem jó a kész tekercs.

Szia.
Üdv itt!
Én inkább 0.3-0.6 ohmos coilt tennék bele, ha párhuzamosan dualba szeretnéd építeni.
A 0.26 szerintem inkább egy single build-be való.

Single coil amire esküszök:

Dualba bevált tekerés

Bevált vatta:

3 kedvelés

Szia, igen dualba épiteném, a vattára ugyan erre gondoltam, illetve akkor ezt a wotofo 0.50Ohm kész tekerést veszem bele, de ezt így szívhatom 60-70 W? És köszönöm a segitséget!

Én 55w-on szoktam, nekem ott kellemes​:grinning:
60w-on is simán lehet.
Ha nagyon ragaszkodsz viszont a 70 w körüli értékhez, akkor ezt javasolnám:https://theliquidcity.com/framed-staple-clapton-ni80-pre-built-coil

Ezt nyugodtan szívhatod duálba 70w körüli értéken.

1 kedvelés

Nagyon szépen köszönöm ezt a sok segitséget. Remek ember vagy, legyen szép napod :smiley:

2 kedvelés

Szia. Nekem brunhilde 1o3 van THC coilt (ss316) hasznalok benne, rá rakva plusz egy tekerést. A desszert aromák nagyon jók benne, es nem forrósodik a kazán, viszont 80w-on ropog dualba (0.11ohm).