Új készülék

Sziasztok!Tudnátok nekem ajánlani olcsó de megbízható,nem folyós tankú készüléket DL használatra?Jelenleg voopoo drag x-em van,de a voopoo alul töltős tankjaitól már a falhoz megyek.Ezért szeretnék egy másik készüléket,aminek a tankja felül tölthető,és nem folyik.Kezdő vagyok az e cigizés terén,kb fél éve kezdtem el,szóval ne kövezzetek meg :grin:Válaszotokat ,Segítségeteket elöre is köszönöm!

5 kedvelés

Szia Gábor! :blush: Üdv nálunk, érezd jól magad! :heart:

Mielőtt ajánlanék vagy bárki más megtenné, meg kell kérdeznem. A porlasztós megoldásoknál maradnál, vagy pedig már építenél RTA-t is? :slightly_smiling_face:

1 kedvelés

Szia,köszönöm szépen​:smiling_face_with_three_hearts:bocsánat az lemaradt​:sweat_smile: maradnék a porlasztós történetnél​:grin:

2 kedvelés

Ezesetben ha megtartanád a Drag-ot, akkor arra egy GeekVape Zeus Nano is tökéletes lenne. 0.4 és 0.6 ohmos porlasztók kaphatóak hozzá amik hozzák a DL élményt, viszont nincs tekepakolva claptonnal, ezért a 0.4 ohm-osat 25-33w között ajánlják hajtani, a 0.6 ohm-osat pedig 15 és 25w között. Ezt még a Drag X is lazán elbírja. :slightly_smiling_face: Avagy szettben a szintén GeekVape Aegis Max-ot ajánlanám szívesen, amihez szintén egy Zeus tank jár, csak nem a Nano, hanem ha jól emlékszem a Zeus Sub Ohm. :slightly_smiling_face: Itt már 60-80w körül hajtandó porlasztók vannak. Viszont 21700as akkuval is működik, ami azért bírja. :slightly_smiling_face: De természetesen egy nagyobb moddal nőnek a választási lehetőségek is, csak az kicsit drágább lesz mint egy tank. Ha esetleg másik (nagyobb) mod is szóba jöhet akkor tudok még ajánlani, akár egy Uwell Crown V4-et is, vagy egy Vaporesso Cascade-ot. Csak utóbbiak tényleg igénylik a nagyobb modot.

3 kedvelés

Köszönöm Szépen​:smiling_face_with_three_hearts:

Szia,