Készülék vásárlás

Üdv minden kedves Vapernek. Először is el szeretném mondani hogy nagyon kezdő vagyok az elektromos cigaretta világában, viszont nagyon megtetszett a dolog és vettem is egy pod modot kezdésnek, ami egész jól működik viszont finomabb ízeket szeretnék elérni. Ezért gondoltam hogy veszek egy új készüléket ami építhetős, ugyanis úgy tudom ezek sokkal jobb ízeket képesek adni. Ezzel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni tud-e nekem ajánlani valaki valami modot és hozzá megfelelő kazánt, huzalt stb… sajnos tényleg nem sok mindent tudok ezekről a dolgokról, viszont próbálok utána járni a dolgoznak és most hogy rátaláltam erre az oldalra, gondoltam itt kapok segítséget. Ami nálam fontos tényező hogy az MTL típusú gőzölés jön be, mivel nagy dohányos voltam, illetve árkategóriában sem szeretnék tulságosan elszállni. Köszönöm előre is a tanácsokat.

8 kedvelés

Szia, üdv közöttünk! Bár nem írtad mennyi lenne a keret a szettre de én ajánlok neked egy frankó szettet! A mod, THELEMA QUEST SOLO 100 W BOX MOD, és egy mtl-tank BISHOP MTL RTA! De majd kapsz több ajánlatot is, de én jobbt nem tudok! :wink:

8 kedvelés

Szia @Mozsartomi!
Ajánlatom: egyszerű, jó és nem túl drága​:blush: Pico plus mod és berserker mini tank.

11 kedvelés

Szia! A Lost Vape nekem is nagyon bejött :slight_smile: Tudnám még ajánlani a Geekvape Egis Max-ot amit szintén használok, bár csak itthon, mert elég termetes cucc. A másik amit tudnék ajánlani az Oxva unibox amit nemrég használok, de nekem az is nagyon frankó, főleg ha zsebben hordod. Egész könnyű kis készülék és nagyon jól paraméterzhető. Tankból én a THC Tauren Elite Pro-t tudom ajánlani. Én azt használom…Már kettőt beszereztem nagyon megvagyok vele elégedve.Vattából most Daemon Killer Slacker Cotton Hard covert használok azzal sincs semmi gondom. Huzalból Vandy Vape MTL Fused Clapton-t, szintén tökéletes :slight_smile: Bár csak kb 3 hónapja vape-elek nekem ez az összeállítás nagyon bejött eddig. Remélem tudtam segíteni