Természetes aromák

Sziasztok!
Még kezdő vagyok, eddig MTL-ezgetek, de az érdekel mostanában elsősorban, hogy a különböző liquidek és aromák közül melyek tartalmaznak kizárólag természetes aromát?
Ennek utána lehet járni könnyen? Úgy érzem, szívesebben vinnék be a szervezetembe természetesebb dolgokat.
Köszi és bocs, ha erre már van topik!

2 kedvelés

Szerintem árnyalt a kérdés, a legtöbb aromában van némi mesterséges összetevő. Talán néhány dohánykivonatot lehetne úgyahogy természetesnek mondani.
Ártalmas kb. egyikben se nagyon van, már egy pár éve erősen tilos.

2 kedvelés

Egyszer láttam egy tesztet ilyen aromakrol. Egy magyar csávó tesztelt ilyet, 3 izt, ha jol emlékszem német termék volt. De nem emlékszem a márkanévre.

2 kedvelés

Lehet nem jól emlékszem, de az ELF liquids nem természetes? :thinking:

Szerk.: Igen, ránéztem. A gyártó a természetes (gyümölcs)ízekre koncentrál csak német alapanyagokból állítja össze adalékmentesen.

5 kedvelés

Nem tudom, nem emlekszem, de mintha valami aszalt gyumolcsrol is beszelt volna a videoban.

1 kedvelés

A Vaporism-on láttam ezt a márkát.Elvileg teljesen természetes:

8 kedvelés

Köszi! Egy próbát megér. Bár az értékelések vegyesek, de ez sokszor amúgy is csak szubjektív.

2 kedvelés

Az biztos.Öntöttem már ki agyondícsért lötyit,és nekem ízlett olyan,amit lehúztak.Egyébként a dohánykivonatoknál is sokszor szerepel az organikus jelző.

4 kedvelés

Bízunk benne, hogy a nem éppen olcsó dohánykivonatoknál nincs kamuzás.
Sokszor még egy gyümölcsös aromát is lehúzhatnak a “természetes” íze miatt, annyira “túlszaturált” társai vannak az aromapiacon…

1 kedvelés

Bevallom,én legutóbb kiöntöttem a Halo Torque 56-ot.Nem is tartozik az olcsó aromák közé,plussz a Lepetit-n 103 ember értékelése után 4,8-on áll.Szerintem meg bűnrossz​:joy:

2 kedvelés