Sziasztok!
Még kezdő vagyok, eddig MTL-ezgetek, de az érdekel mostanában elsősorban, hogy a különböző liquidek és aromák közül melyek tartalmaznak kizárólag természetes aromát?
Ennek utána lehet járni könnyen? Úgy érzem, szívesebben vinnék be a szervezetembe természetesebb dolgokat.
Köszi és bocs, ha erre már van topik!
Szerintem árnyalt a kérdés, a legtöbb aromában van némi mesterséges összetevő. Talán néhány dohánykivonatot lehetne úgyahogy természetesnek mondani.
Ártalmas kb. egyikben se nagyon van, már egy pár éve erősen tilos.
Egyszer láttam egy tesztet ilyen aromakrol. Egy magyar csávó tesztelt ilyet, 3 izt, ha jol emlékszem német termék volt. De nem emlékszem a márkanévre.
Lehet nem jól emlékszem, de az ELF liquids nem természetes?
Szerk.: Igen, ránéztem. A gyártó a természetes (gyümölcs)ízekre koncentrál csak német alapanyagokból állítja össze adalékmentesen.
Nem tudom, nem emlekszem, de mintha valami aszalt gyumolcsrol is beszelt volna a videoban.
A Vaporism-on láttam ezt a márkát.Elvileg teljesen természetes:
Köszi! Egy próbát megér. Bár az értékelések vegyesek, de ez sokszor amúgy is csak szubjektív.
Az biztos.Öntöttem már ki agyondícsért lötyit,és nekem ízlett olyan,amit lehúztak.Egyébként a dohánykivonatoknál is sokszor szerepel az organikus jelző.
Bízunk benne, hogy a nem éppen olcsó dohánykivonatoknál nincs kamuzás.
Sokszor még egy gyümölcsös aromát is lehúzhatnak a “természetes” íze miatt, annyira “túlszaturált” társai vannak az aromapiacon…
Bevallom,én legutóbb kiöntöttem a Halo Torque 56-ot.Nem is tartozik az olcsó aromák közé,plussz a Lepetit-n 103 ember értékelése után 4,8-on áll.Szerintem meg bűnrossz
Jú, pedig nagyon kecsegtető a leírása, és a Lepetite-n maguk alá csinálnak a gyönyörtől, most olvastam utána… Hát, mégiscsak a leves a legnagyobb rákfenéje ennek a vaperkedésnek
3 irány van.
- Az ember biokémiai labort üzemeltet otthon, mixel, rendel, kóstol orrvérzésig, csömörig.