Sziasztok 😑

Sziasztok ez egy nagyon hülye kérdés
meg még kezdő vagyok az e-cigizésben és a keverésben
De hogy álitsátok be a nikotin mennyiséget hogy 6 vagy 3 legyen
Kész alaplevet veszek de mintha gyenge lenne
Valamit nagyon roszul csinálok :disappointed_relieved::disappointed_relieved::disappointed_relieved:

1 kedvelés

Szia Laura. :slight_smile:
Először is üdv nálunk! Érezd jól magad! :smiling_face_with_three_hearts:

Ha nikotinos alapod van, és gyengének érzed akkor magasabb nikotintartalmú alappal tudod feljebb vinni az erősséget. Most hány mg-osod van? És azt mennyire szeretnéd felhúzni?

4 kedvelés

Szia most 6 mg erősségüt rendeltem a liquidhell oldalrol de még a keverési arányokat se tudom kiszámolni mert mindenhol angolul van meg az izeket is amit bekevertem azok se izlenek anyira
Mert azt monták 90/10 be keverjem
50/50 alapot használok evapor az alaplé neve

3 kedvelés

Húú! Most éjjel 1-kor elmagyarázni ezt nem egy egyszerű dolog.De vannak itt profi keverő srácok és lányok akik szivesen segítenek ebben a dologban,csak most alszanak.De holnap minden bizonnyal rengeteg kérdést fogsz kapni tőlük.Itt még nem láttam olyat hogy egy probléma ne lett volna megolva.

6 kedvelés

Szia.
Ahhoz, hogy növelni tudd a nikotint, szükséged lesz nikotin shotra ( ahonnan rendeltél ott booster néven van ). Ha szeretnél 100ml 12-es erősségűt , akkor a mostani 6-os alaplevedből kell 55ml és a boosterből (ami 20mg/ml) kell 45ml így egészen pontosan 12.3 lesz.
A 90/10 az ha jól sejtem akkor 10%-os keverés lenne. Ez teljesen egyén függő, hogy ki hány százalékban szereti.Van olyan aromám ami 5%-ban finom, 10%-ban már számomra émelyítő , de olyan is ami 15%-ban jó Nekem.Ha bekeverted a cuccodat naponta többször jól rázd fel és mivel nikotin is van benne érdemes néha lecsavarni a kupakot, hogy szellőzni tudjon.Én minden keverést egy hétig legalább szoktam érlelni.
Na de majd jönnek Nálam jobban hozzáértők és segítenek mindenben.