Eliquidkeverés

sziasztok.
Légyszi segítsetek,kezdő vagyok még. Eliquidet szeretnék keverni. találtam egy weboldalt.

a kérdésem az lenne ha én veszek ilyen nikotinos alapfolyadékot akkor abba már csak aroma kell és kész is a liquidem? és mennyi aroma kellene bele? továbbá eddig 18mgos eliquidet szívtam de itt csak 12-es a legnagyobb…fel tudom még javítani valahigy 18-ra?
Köszönöm a válaszokat

Ezt értelmesen nem tudod boosterrel 18-ra feljebb húzni.
Ha mindenképp ragaszkodsz ehhez az irányhoz, jobban jársz, ha direktbe boostert aromázol.
Aroma mennyisége a tipustól függ, gyártó mindig megadja a javasoltat, szélsőséges példákat hozva. 0,5-30%-ig bármi lehet :thinking:

100-as nic+pg-vg… de előtte alaposan olvass körbe, hogy mit csinálsz, az már elég tömény anyag

3 kedvelés

Nem lesz az erős?Ha tényleg 18-ast akarsz szívni,akkor valóban csak boostert kell venni.A legtöbb aroma 10ml.Ha 10%-ban kell keverni,az azt jelenti,hogy 9db 20mg-os boostert hozzá öntesz a 10 ml aromához,és az 18mg.Vagy egy boosterhez adsz 1 ml aromát.

3 kedvelés

Szia,probléma megoldva ha erre vágynál.https://www.hunvapor.com/E-Liquid-Base-500ml-18mg-d1729.htm

2 kedvelés

18 mg-ost ne sokat vegyél szerintem, rövid időn belül lefogsz menni 12-re 9-re 6-ra (saját tapasztalat) ez nálam kb 2-3 hónap volt.
De ez is természetesen egyén függő, de még mindig egyszerűbb egy gyengébbet fel boostolni mint egy erőset "pacsmagolni"a megfelelő szintre…
A másik kérdés pod-ot vagy már valamilyen porlasztós kittet használsz?
Pod-ba az elején jók a 20 milis nikotinsók is, kicsit drágábban jösz ki mint a bekevert aromákkal de még bőven olcsóbb a sima ciginél…

4 kedvelés

Eleaf istick picom van melo 3 tankkal meg egy nautilus 3 tankkal…eddig nonsmoke 18mgos liquidet használtam és ha kisebb nikotintartalmút veszek nem érzem azt a torokhatást mint ennél a liquidnél

Hány Ohm-os porlasztókat használsz?