Sziasztok évek óta cigizek, viszont szeretném kicsit kímélni magam, emiatt váltanék. Egy podot rendeltem, mivel korábban már volt nagy e-cigim is, viszont ezt kényelmesebbnek éreztem. Vaporesso Xros 3 mini 0.6 ohm, ehhez rendeltem még egy 0.8 és egy 1 ohmos podot is, hogy kipróbáljam melyik jön be igazán. Olyan kérdésem lenne, hogy olvastam, hogy podokat nem igazán érdemes csak nikotin sóval tölteni, néztem az árakat, 2000 forint körül van 10 mili, ez gyakorlatilag 5 ujratöltés. Ezt az árat elég borsosnak érzem, esetleg nikotin sót is lehet otthon keverni és ha igen ez mennyivel költséghatékonyabb? Minden segítő választ köszönök, teljesen kezdő vagyok.
Szia !
Üdv köztünk . Kezdjük a legelején a Pod-okat nem csak sóval lehet tölteni . Pont ugyan úgy mehet bele sima free base nikotin . .
A kérdés második felére a válaszom ,hogy nikotin só boostert is lehet venni ugyan úgy mint sima nikotint .. szóval magadnak otthon tudsz minden féle nikotinnal kotyvasztani
Köszönöm az üdvözlést és a választ is. A free base liquideknek is jó íze van podokban? Ahogy nézelődtem azt írták a só adja át igazán az ízeket
Én a legjobb tudásom és saját tapasztalataim alapján azt mondhatom , hogy íz vissza adásban nincs semmi különbség a két nikotin közt .
Amiben lényeges különbség van a torokhatás .. a Nikotin só egy lágyabb gőz élményt biztosít ( nekem pont ez vele a bajom ) Illetve ha tudományosan nézzük akkor a nikotin só felszívódási ideje gyorsabb .. ezért szokták rá mondani ,hogy azzal könnyebb az átszokás .
Az én véleményem az hogy az egész nikotin só történet egy jól átgondolt marketing maszlag ..