Nikotinsó vagy sima nikotin alkalmasabb az e-cigaretta használathoz?

Sziasztok!! Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy nikotinsó vagy sima nikotin alkalmasabb az e-cigaretta használathoz ugyan is azt olvastam, hogy kellemesebb és lágyabb a torokhatás, illetve szívtam már elf szerűséget és azt az érzést szeretném elérni lehetséges ez egyáltalán? (kezdő vagyok)

Ez tényleg attól függ, próbálkozások után, kinek mi a fontos, mit szeretne.

2 kedvelés

“freebase” nikotinnak erős torokhatása van ami miatt úgy nagy általánosságban senki nem megy 12mg-os keverés fölé. Sokaknak mint nekem viszont kimondottan kell az a torokhatás és soha nem nyúlnánk nikotinsóhoz, mivel egy olyan dolgot küszöböl ki amit szeretek. Tény kezdetekben köhögtetett, de 2-3 nap után hozzászokik az ember és meg sem érzi.

Nikotinsó sokkal lágyabb, nincs az a torokhatás, erős nikotin függőség esetén ez azért jó mert így akár 32mg-ot is keverhet az ember a liquid-jébe ízén, torokhatásán nem változtat. Nem köhögtet mint a freebase.

Elf szerűségekben egy nagy rakat aroma mellett nikotin só van, nehogy köhögtesse a kis tiniket… akkor elveszítenék az a vásárló piacuk 80%-át, sokkal hívogatóbb ha nem kapar :smiley:

Szóval ha azt az ízvilágot és élményt keresed akkor nic só, és potens aromák sok édesítővel.

2 kedvelés