MTL Rda tekerés, hol/mi lehet a hiba?

Sziasztok! Vettem egy Ambition mods Spiral MTL RDA-t, elég kezdő vagyok még mindig tekerésben, de próbálkozok… 3x próbáltam újratekerni, de sehogy nem jönnek az ízek. SS316 ga28 szálhuzalom van illetve Ni80 MTL clapton, (mind2 aliexpressről, ha jól sejtem ez is számíthat) ezekkel probáltam, talán claptonnal jött valami íz, de az is csak brutál watton (1,2ohm-nál 30w körül… Csak teszt jelleggel vittem fel addig)
Itt van pár kép a mostani tekerésről:


2,5-es mag, bp mods vattával. Vattázás előtt leégetve, szépen középről izzott. Most szinte semmi íz nincs, illetve csak talán kicsit égett valami… Olyan mintha összébb lenne nyomva a tekerés vattázás után és hotspotok lennének, illetve én erre tudok gondolni. De ezt meg ugye nem látom ilyenkor.

Van esetleg tippetek mi lehet a gond, mivel próbálkozzak? Próbáljam meg esetleg szellősebbre tekerni a huzalt?

1 kedvelés

Szerintem elég lenne 5-6 menet hézagosan.
Vattát ritkítsd meg igy jobban vezeti a levest.
10-13 watt között próbáld
30watt szerintem sok mtl-nek
NI80 28GA huzal nekem bevált.
Az ss huzal nálam nem igazán jött be.
A tc-zel akkor jo az ss huzal.
NI80 clapton nálam a flesh-e vapor ba bevált.
Próbáld NI80 28GA sima szál huzallal.

3 kedvelés

Most ezek vannak itthon, első körben szeretnék valami értékelhetőt kihozni abból ami van, így is összevásároltam már minden sz*rt. :smiley: Egy minimálisan jó lenne megközelíteni az Ursa Nano Pro ízeit legalább, utána már jöhet a “finomítás”… Az a baj dl rda-ban is így jártam, hogy szinte semmi íz nem jött, több tekeréssel/vattával is tesztelve. A kész tekerésből is adtam másnak, jó volt nála, az rda-t is eladtam, elégedett volt vele a vevő… Komolyan kiégek, nem tudom mit rontok el… :pensive:

Szia! Első körbe tekerd úgy, hogy a lábak lentről legyenek befogatva. 2.5 magon az SS huzalból elég 5 tekerés hézagosan. 5-6 slukk után csepegtess vagy pumpálj neki mert kéri a delejt!

4 kedvelés