Nagyon úgy látom ebből baj lesz hogy én nagyon itt logók. Muszály leszek bele vágni ebbe a kevergetésekbe annyira izgalmas és talán tényleg nem annyira bonyolult a dolog.
Kérhetnék információt miket szerezek be hogy gondtalan nyugodt keveresékbe kezdjek bele.
Ezt úgy kérdezem hogy semmim nincs full kezdő vagyok eben a témában.
Szia !
Ha tudod milyen nikotinra van szükséged akkor van pár oldal ahonnan lehet készrekevert alapot rendelni,vagy boostert küldenek megfelelő mennyiségben a nullás alaplevedhez.
Legegyszerűbb,ahogy én kezdtem 90 ml alap+10%aroma (10ml)
Szia!
Nekem van 3 féle fecskendő (2ml, 10ml és 100ml)
Üveg mérőpohár 150ml
Soksok üvegflakon, amiben érlelek (125ml és 250ml) a gyógyszertári barna is tökjó
És mégtöbb liquid müa. flakon, amivel tankot tudok tölteni
Ezen felül opcionális a mágneses keverő, de a hagyományos módszer is jól működik (csak sokáig tart)
Szerintem más nem nagyon kell, csak egy jó adag türelem
Szia!
Én az alapot a flovartias PG/VG-t használok, nikotint 100mg/ml-est a eliquidvg.eu-ról veszem.Szerintem a 100as nikotinnal a legkönnyeb számolni, de amióta ismerem a vaperinát és a keverdét erre sem lenne szükségem
Én az alapot általában 0,5-1L-es kiszerelésben keverem be, PG-VG+a kellő mennyiségű nikotin.(Ide bármilyen fecskendő megfelel). Ezután 2-5napig hagyom kupak nélkül, munka előtt-után megrázogatom, meg néha ha eszembe jutt
Ezek után én csak megrendelem a SNV-eket, feltöltöm a címke felső részéig, ezt is rázogatom érlelem a megadott ideig és aztán már fogyasztom is
Kellékek:(számomra)
Fecskendő:5-10milis a nikotinhoz.
Én rendeltem valamikor még anno 100ml-eset is az alapméréséhez de már azt se használom csak egy konyhai mérő edényt(persze az aszonnyal egyeztetve )
Plusz valamilyen steril flakon az alap mennyiségétől függően
Remélem nem voltam túl bonyolult és tudtam valamit segíteni!
További szép napot!
Egész egyszerűen itt nincs más dolgom csak a megrendelt termékhez hozzá önteni az alap levet gondolom akkor azt is vásárolni kell?