Manto aio ultra

Sziasztok, tudnatok nekem segiteni ? Vettem egy manto aio ultrat ma meg is epitettem , ilyen coilt ragtam bele lehet kicsit nagy lett 3mm es :slight_smile: de az a bajom hogy ugram a ohm allandoan és nem is medig erzekeli hogy van benne coil. Nem jol csi alok valamit ? Most raktam bele porlasztot ugy hasznal igy jó. De epiteni jobban szeretem :slight_smile: elore is köszönöm a segítségét.

2 kedvelés

Az egyik leggyakoribb hiba, hogy a csavarok nincsenek kellően meghúzva, vagy a coilvég kiugrott a csavarfej alól. Egyik oka az mérés “ugrálásának”.

5 kedvelés

Hat ahogy nezten le volt huzva es nem logott ki. De boroba még kezdő vagyok. Es nem tudom mi lehet a baj.

1 kedvelés

Talán 1-2 kép segítene a problémamegoldásában. :thinking: :saluting_face:

7 kedvelés

Holnap ujra építem és ha nem jó akkor teszek fel kepet , elore is köszönöm

7 kedvelés

Csinaltam kepet, valami nagyon nem jo :frowning:



3 kedvelés

Szia Attila!

A felirat szerint valószínűleg érintkezési probléma miatt nincs porlasztás. Ellenőrizd az “atom-inátort”!

Ha le van húzva a tekercsed rendesen, még lehet az, hogy nem érintkezik összerakás után a Billet box v. Boro tartályod a mod érinkezőjével.

Törölgesd meg az érinkező felületeit (2-3) és ha összerakás után jelentkezik a probléma, szoríts a tartályt lefogógó rögzítőn (1) vagy oldarról rászorított újjal nyomd meg lefelé a tartályt!


tank-boro-meson-aio-steam-crave

Jó lesz az…:+1:

4 kedvelés

Lehet összerakás közben elmozdul, amikor belerakod a műanyag tartályba. Az első képeden a kivehető résznek rákell feküdni hézagmentesen az alsó részre.

3 kedvelés

Probalgatom most is de sehogy nem sikerült megint 0.47 ohm mot ir meg 0.50 et

1 kedvelés

1 kedvelés

Most meg 0.35 ohm ot mutat

1 kedvelés

Bocsánat, jól van összerakva. Ránézek pár videóra, hátha van ötlet. :saluting_face:

3 kedvelés

Rendben, köszönöm

1 kedvelés