Sziasztok, tudnatok nekem segiteni ? Vettem egy manto aio ultrat ma meg is epitettem , ilyen coilt ragtam bele lehet kicsit nagy lett 3mm es de az a bajom hogy ugram a ohm allandoan és nem is medig erzekeli hogy van benne coil. Nem jol csi alok valamit ? Most raktam bele porlasztot ugy hasznal igy jó. De epiteni jobban szeretem elore is köszönöm a segítségét.
Az egyik leggyakoribb hiba, hogy a csavarok nincsenek kellően meghúzva, vagy a coilvég kiugrott a csavarfej alól. Egyik oka az mérés “ugrálásának”.
Hat ahogy nezten le volt huzva es nem logott ki. De boroba még kezdő vagyok. Es nem tudom mi lehet a baj.
Talán 1-2 kép segítene a problémamegoldásában.
Holnap ujra építem és ha nem jó akkor teszek fel kepet , elore is köszönöm
Szia Attila!
A felirat szerint valószínűleg érintkezési probléma miatt nincs porlasztás. Ellenőrizd az “atom-inátort”!
Ha le van húzva a tekercsed rendesen, még lehet az, hogy nem érintkezik összerakás után a Billet box v. Boro tartályod a mod érinkezőjével.
Törölgesd meg az érinkező felületeit (2-3) és ha összerakás után jelentkezik a probléma, szoríts a tartályt lefogógó rögzítőn (1) vagy oldarról rászorított újjal nyomd meg lefelé a tartályt!
Jó lesz az…
Lehet összerakás közben elmozdul, amikor belerakod a műanyag tartályba. Az első képeden a kivehető résznek rákell feküdni hézagmentesen az alsó részre.
Probalgatom most is de sehogy nem sikerült megint 0.47 ohm mot ir meg 0.50 et
Most meg 0.35 ohm ot mutat
Bocsánat, jól van összerakva. Ránézek pár videóra, hátha van ötlet.
Rendben, köszönöm
Ujra meg építettem 33ohm os coilt rakom bele ugye és egyből 44re fel ugrik ahogy bele teszem az aio-ba 2-3 szivas és fel megy 47ohm ra utanna meg nincs atomizer. Már nagyon idegesit
Tekerd már át légyszives 2.5 magra .
Lássuk mit produkál
Haha
Mi a nevetséges kedves Attila ?
Csak arra tudok gondolni, hogy kiugrik a csavar alól a coil szára.
Lehet ezis muris.!?
Segírséget kért,és én vagyok a vicces ?