Liquid keverés

Hello kezdő vagyok. Kaposi tomi videója alapján össze kevertem a 30 ml Vampire vape HEISENBERG aromàt az 250 ml 50/50% 18 mg/ml alaplével viszont nagyon kapar és szivni sem tudok belőlle annyira fullasztó. KIWI POD al használtam, eddig BAR JUICE 1% NIC SALT / 10ml nikotin sóval használtam azzal tökéletes volt de gyengének éreztem. Nem tudom mit ronthattam el. Esetleg túl erős lett? Valahogy javítható? Esetleg ha veszek még aromát és felkeverem mentes alaplével akkor?

Szia!
Úgy ahogy mondod…

2 kedvelés

Helló.
Nem vagyok kezdő,de ha azt mondja Kaposi Tomi se ugrok a kútba :wink:
Előbb kísérletezd ki milyen erősség felel meg neked kicsiben,ha az jó akkor keverj nagyban :smiling_face:
Kb 3 mg nikotinról 18 ra egész bátor ugrás volt :handshake:

1 kedvelés

ki az? :no_good_man:

1 kedvelés

Szerintem az öreg Kaposinak lehet a fia talán​:joy:
Halvány lila gőzöm sincs :joy:
Tudooood,aki a szomszédja mellett lakik !

1 kedvelés

Szia. Üdv köztünk. :slightly_smiling_face:
Jól írod, veszel aromát, meg csinálod nullásra és öntesz hozzá. Ha jól számolom, most van 280ml 16mg-os liquided. Ha a 10es gyenge, mit szólnál a 12mg-hoz? Hogy a 16osból 12es legyen szükséged lesz 90ml nullás Heisenbergre.

4 kedvelés

Elnézést a 10ml nik só az nem a hármas sima niknek felel meg kb ?

18as nikotint öntött hozzá, előtte 10es niksót használt. A 18assal készült erős neki, azt kell higitani. A 10es niksó szerintem kb 4-5mg-nak felelhet meg, de ebben nem vagyok biztos, mert nem szívok niksót.

Én sem szerencsére,csak minap olvastam hogy 2%-os nik sóval (20 mg )kezdte valaki erős dohányos volt és az baromira erős volt neki,azért gondolom hogy sima nikotinból az már sok lehet még neki

Igazad lehet. :thinking: Ezt viszont neki kell érezni. Ha felezi, akkor 8ast kap, az is megoldás, ha a 12es nem jön be.

1 kedvelés