Ki milyen tecnikával szívja MTL-ben?

Sziasztok!

Arra lennék kíváncsi, hogy ki milyen technikával szívja? :smile:
Kezdő vagyok, és a dohányos ízek felé hajlok. Próbálgatom az aromákat szépen sorban. Rendelés előtt mindig olvasok véleményeket ízteszteket az adott aromáról.

Az eddigi tapasztalatok:
Mivel cigiről jöttem át ezért egyértelmű volt a szívási tecnikám. Szívás szájba, és aztán le tüdőre. Hát nem igazán éreztem a várt/leírt ízeket.
Aztán próbáltam pöfékelni, “ízlelgetni” a gőzt. Így már valamivel jobb volt.
Jelenleg úgy szívom hogy szívok be gőzt, majd letüdőzés felengedem orrba, és csak a következő slukkot tüdőzöm le. Úgy vettem észre, hogy így sokkal több íz/karakter kiérződik az adott aromából. Szeretek így pöfékelgetni is. Viszont észre vettem, hogy többször van mostanában orrdugulás/orrfolyás/nátha jelleg nálam.

Azért is vagyok kívácsi kinek mi a tapasztalata a témában, mert hátha hallok újat :slight_smile:
llleve szerintetek okozhat e ez nálam az orrdugulás/orrfolyás jelegű tüneteket?

6 kedvelés

Az íz nagyon sok dologtól függ, tank, huzal, vatta, aroma, és a nikotin tartalma az alapnak.
4 hónap, és 85754 aroma után most kezdtem még csak megtalálni a kedvenc ízeim, és a fent felsoroltak közül a számomra legideálisabbat.

De nálam alapvetően ugyanaz a szívás, mint a ciginél.

Ő eddig az egyetlen, amit bárkinek merek ajánlani, így 4hónap után : https://theliquidcity.com/fifty-vapes-of-grape-929

4 kedvelés

Én is cigi,utána Gtx.Szájból tüdőre.Amíg sok volt a vape mellett a cigi is,nem igazán éreztem az ízeket.Mikor már alig volt cigi,jobban jöttek az ízek.Nem tudom melyik porlasztót használod.Nekem a 0.8-as jött be.Kb.16.5W-on,az összes levegőző lyuk kinyitásával vagy max.az utolsót nem nyitottam ki.