Kezdő vagyok és nem értem :)

Szisztok , hát hiába olvasgatok ezek a rövidítsek nekem kb kínai :slight_smile: Most váltottam mentolos cigarettáról, napi 2 doboz volt a fejadag :slight_smile: Ami tetszett az a Uwell Valyrian SE pod system, egyszerű és könnyen kezelhető. Hozzátartozik Izlandon élek. Az normális ha kaparja a torkom a keverék és estére fáj tőle a mellkasom is vagy épp nehezebben veszem a levegőt is ? Vagy ha veszem a levegőt olyan érzés a mellkason mintha valami szorítaná lefelé és nem tudok teljesen levegőt se venni, vagy valamit rosszul csinálok ? Simán tüdőre szívom mint a rendes cigit , de a cigizésnél nem volt ilyen. Kb 1 hete szívom ezt és mellette nem szívok cigit sem. Van megoldás erre vagy másik Vape-t kell vennem ? Előre is köszönöm a segítséget

4 kedvelés

Szia! Hát amit felsorltál tünetek több mindentől lehet ,pl nic mennyisége ,attol függően lehet hogy milyen porit használsz, nem e vagy fémallergiás…igy ebben a formában több tényező is lehet… paraméterek hiányában nehéz megmondani :slightly_smiling_face:

3 kedvelés

Szia. Én a sok nikotinra tippelek, de nem kizárt az érzékenység sem. Első körben írd le pontosabban miket használsz (porlasztó, liquid).

3 kedvelés

Ha nem éget, és nem folyik, akkor a készülék talán rendben. Valamit másképp kell keverni. A sok nikotin kezdetben nekem is kaparta a torkom, amíg nem találtam el az arányt, ez akár több hónap is lehet. A PG érzékenység a hozzászokás ideje után elmúlik, de az allergia nem. Valaki a PG-re, más a VG-re lehet allergiás. Van, aki a fémekre. Az aromákat majdnem elfelejtettem. Na azok közt is van olyan, amitől az embernek hol a nyelve, hol a torka fájdul meg.

1 kedvelés

Tibor72,
5. napja szívom szinte már csak ezt. Amit felsoroltál, nálam is volt, de egyre csökkennek a “tünetek”. Plusz érnek a löttyök :slightly_smiling_face: úgyhogy tippelem, hogy nálad is beáll.

2 hete, próbavapelésnél még 2 slukk gőztől system halted volt a légzőrendszerem :grin:

5 kedvelés