Kezdő kérdések

Sziasztok,

Abszolút kezdő vagyok a témában, egy ismerősöm ajánlására vettem Joytech eGO AIO 1500 mAh készüléket, jelenleg 0.6 ohom-os porlasztó van benne. A liquidet magamnak kevertem 50-50 %-os, 6 mg-os nikotinos alaplébe az aromát. (100 ml-alaphoz 10 ml aroma) Gyümölcsös aromát kevertem, olvastam az érlelésről is, viszont nekem nagyon kapar amikor szívom. Valamit rosszul csináltam vagy csak szokatlan még? Régebben rendes cigit szívtam, január óta pedig iqost. Illetve bevallom próbáltam az elfbart is, azt hittem ezeknek a liqudeknek is ilyen erős íze lesz, de meg sem közelíti. Tudtok egy két tippet adni gyümölcsös liquidek keveréséhez, illetve ha valamit nem jól csináltam?

Köszi :slight_smile:

Szia.

Ha rákeresel a Liquid Kalkulátorra az kezdetben nagyon sokat segít.
50/50 arányú akkor lesz a liquid, ha a kész liquidet nézed, tehát nem az alapléhez keversz aromát, hanem mindig az aromához (fontos, mert a 10 ml aromát PG-nek kell venni, és nem csak 10 ml aromák léteznek).

Vegyük a legegyszerűbbet:
A kész 100 ml liquidedben az

  • 50% VG-be (50 ml) tartozik a VG és a Nikotin (célszerű 100% VG nikotint vásárolni.)
  • 50% PG-be (50 ml) tartozik a PG és az Aroma.

A nikotin pedig valószínűleg túl erős lett neked, a 3mg/ml bőven elég egy liquidbe (ha nem voltál erős dohányos).
Az összeéréssel pedig várni kell, szerintem érdemes majdnem mindegyik liquidet pihentetni minimum 1 hétig (dohányos liquidekkel úgy tudom minimum 1 hónap az érlelés, de a gyümölcsös / hűsítősöknek elég az 1-2 hét, hogy jó íze legyen.)

Kezdetben nagyon jó választás finom liquidekhez a Shortfill kategóriát böngészni.

Ezek kész liquidek 0 mg nikotinnal (általában 70/30 VG PG arányúak), kapsz egy 60 ml-es (amiben 50 ml liquid lesz, ehhez 1 nikotint tudsz hozzáönteni) vagy mint a képen: 120 ml-es liquidet (amiben 100 ml liquid lesz ehhez 2 db nikotint tudsz hozzáönteni). Mindkét esetben 3mg/ml-es nikotintartalmú liquided lesz).