Sziasztok!
Nagyon kezdő vagyok, nemrég lettem egy Lost Vape Ursa Nano S készülék nagyon boldog tulajdonosa. Jelenleg elfliq nikotinsóval használom 20 mg/ml nikotintartalommal. Előtte sodort cigit szívtam (Golden Virginia dohány, napi kb. 9-11 szál), amit teljesen kivált ez a nikotintartalom- nem is gondoltam volna. El kezdtem gondolkodni, hogy szívesen kevernék mert szeretnék kísérletezni ízekkel és valószínűleg azért hosszútávon költséghatékonyabb lenne. Maradnék a nikotinsónál mert a korábbi (kudarcba fulladt) ecigi átszokási próbálkozásaim a torokkaparásnak tudható be és a jelenlegi liquideknél nem tapasztaltam ezt-csak gondolom, hogy a nikotinsó miatt-, és valószínűleg így kezdetben a 20 mg/ml mennyiségnek is maradnia kéne ha már ez vált be…itt lesz problémás a dolog a számomra…eddig akármilyen kalkulátorba írtam be ezeket a paramétereket vagy hibát jelzett vagy valami abszurd felállást(vagy csak lehet számomra abszurd ki tudja… ) számolt ki és tudom, már nagyon sokan kérdezték-mentségemre szóljon majdnem minden előzményt végigolvastam már, illetve több fórumon is olvasgattam, videókat néztem stb… mégsem jön ki a matek. Gondolom a shortfillek szóba se jöhetnek mert ha 10 ml 20 mg/ml nicsaltot adok hozzá, az egész biztos nem lesz megközelítőleg annyi nikotinban. A longfill esetében nekem mellőzni kéne a vg/pg alapot és csak nicsalt boosterrel kéne felöntenem…?Vagy aromák esetén is a legnagyom arányban nicsalt fog hozzá kerülni és a maradékban jöhet szóba a vg vagy pg? Másrészt mi az amit ez a készülék elbír? ugye most 50/50 az elfliq, mi az az arány ami még szóba jöhet? és még egy grátiszkérdés…