Készülék vásárláshoz segítség 🙂

Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni :slight_smile: Még teljesen kezdő vagyok, de szépen lassan igyekszek felfedezni ezt a világot. A páromnak van már készüléke és úgy döntöttem, hogy ha bejön nekem is, akkor én is vásárolok egyet. Most ennek eljött az ideje :smiling_face:

Szeretném a véleményeteket kérni, milyen MTL-es készüléket vásároljak. Mi az ami tényleg nagyon jó és nem érhet csalódás vele. Egy jó ideig nem szeretnék másikat venni, ha most veszek egyet. Melyik ami a legjobb :slight_smile:

Valamint szeretnék egy liquid keverő gépet is vásárolni. Nem azért mert bármi bajom lenne a rázással és a szellőztetéssel, én nagyon oda meg vissza vagyok érte, szerintem kezdek bele jönni lassan. Ki milyet ajánlana, esetleg ha linket tudnátok csatolni, nagyon hálás lennék érte :slight_smile: Esetleg amit @Vaperina_Kinga tesztelt azt honnan tudnám megrendelni.
Aroma tippeket is szívesen fogadok, gyümölcsös a favorit, azon belül pedig nagyon bejönnek a savanyú ízek valamint a kék szőlő :slightly_smiling_face: Ki honnan szokott rendelni?

Én teljesen megszállottja lettem :grin: Rengeteget olvasok mindenről is ezen a téren. Igyekszek tanulni, hamarosan a tekeréssel is szeretnék próbálkozni, de előtte még sok mindennek utána kell járnom. @Vaperina_Kinga írásai nagyon sokat segítenek mindenben, nagyon szeretem olvasni. Ezúton is köszönöm neked :wink:

Bocsánat a sok kérdésért és előre is köszönöm :slightly_smiling_face:

6 kedvelés