Kezdő vagyok és még nem nagyon értek a keveredhez. Vettem 50ml liqued ízes folyadék és vettem hozzá egy 18mg is nikotint. Nikotin felét öntöttem bele a liqued 50 ml hez . Azt szeretném tudni hogy egy 50ml keverék kb hány doboz ciginek felel meg. Bocsánat hogy sokat kérdezek de kezdő vagyok. Köszönöm a válaszokat.
Szia Zoltán!
Átlagosan 16 slukk egy cigaretta, 1ml liquid nagyjából 30-35 slukk lehet, természetesen MTL-ben szívva, viszont nem mindegy milyen tekerés, milyen vatta, vagy ha épp porlasztó. Ha csak a számokra hagyatkozunk akkor 1ml liquid durván 2 szál cigaretta, vagyis az 50ml liquid 100 szál cigaretta. Ha jól emlékszem 19 szálasak a cigik, tehát 5.2 doboznak felel meg az 50ml liquid. De ezek csak számok, ahogy írtam fentebb sok mindentől függ mennyi liquid-et szívunk el.
Keveréshez és még sok máshoz is ez hasznodra lesz:
Közben Kinga leírta a lényeget
Kinga szépen leírta, csak annyit tennék hozzá, hogy a nic tartalalom alapján, igen lightos. Szóval ha sokat dohányoztál, nagy lesz a liquid fogyasztásod ebből a liquidből
Mint írtam már,beleöntöd a 18-ast,akkor lesz saccra hármas erősségű 60 ml keverésed.
Ahogy te keverted saccra 1.5…….
Ne a cigit számold hozzá mert azt szerintem nem úgy érzed mint ezt ha szívod.
Engem nem érdekel mennyit szívok,addig szívom amíg jól esik,ha eltalálod a n.mennyiséget ami neked megfelelő lesz akkor fogod érezni,addig csak íze van ereje nincs.
Egyébként milyen eszközt használsz?
Azt hiszem mindegy is. Csak kédeseket teszel fel, de egyik általad feltett kérdésnél sincs reakciód ahogy nézem
Következő kérdést szerintem akkkor tedd fel, ha komolyan érdekel a válasz, ha már itt veszik a fáradságot és többen próbálnak neked segíteni.
lehet várt 25percig aztán megunta …gondolom később biztos visszanéz még
Igazad lehet. Biztos negyedszer is megkérdezi ugyanazt más formában…
Éva, szerintem engedd el, a szükséges és elégséges tudást megkapta, bogarássza ki.
Elengedtem! Más baj van, chaten megy az infó
Légy kitartó, ne add fel!