Kérdés keverés

Kezdő vagyok és még nem nagyon értek a keveredhez. Vettem 50ml liqued ízes folyadék és vettem hozzá egy 18mg is nikotint. Nikotin felét öntöttem bele a liqued 50 ml hez . Azt szeretném tudni hogy egy 50ml keverék kb hány doboz ciginek felel meg. Bocsánat hogy sokat kérdezek de kezdő vagyok. Köszönöm a válaszokat.

2 kedvelés

Szia Zoltán! :hugs:

Átlagosan 16 slukk egy cigaretta, 1ml liquid nagyjából 30-35 slukk lehet, természetesen MTL-ben szívva, viszont nem mindegy milyen tekerés, milyen vatta, vagy ha épp porlasztó. Ha csak a számokra hagyatkozunk akkor 1ml liquid durván 2 szál cigaretta, vagyis az 50ml liquid 100 szál cigaretta. Ha jól emlékszem 19 szálasak a cigik, tehát 5.2 doboznak felel meg az 50ml liquid. De ezek csak számok, ahogy írtam fentebb sok mindentől függ mennyi liquid-et szívunk el. :slight_smile:

10 kedvelés

Keveréshez és még sok máshoz is ez hasznodra lesz:

Közben Kinga leírta a lényeget :slight_smile:

8 kedvelés

Kinga szépen leírta, csak annyit tennék hozzá, hogy a nic tartalalom alapján, igen lightos. Szóval ha sokat dohányoztál, nagy lesz a liquid fogyasztásod ebből a liquidből

8 kedvelés

Mint írtam már,beleöntöd a 18-ast,akkor lesz saccra hármas erősségű 60 ml keverésed.

Ahogy te keverted saccra 1.5…….

Ne a cigit számold hozzá mert azt szerintem nem úgy érzed mint ezt ha szívod.

Engem nem érdekel mennyit szívok,addig szívom amíg jól esik,ha eltalálod a n.mennyiséget ami neked megfelelő lesz akkor fogod érezni,addig csak íze van ereje nincs.

10 kedvelés

Egyébként milyen eszközt használsz?

4 kedvelés

Azt hiszem mindegy is. Csak kédeseket teszel fel, de egyik általad feltett kérdésnél sincs reakciód ahogy nézem :thinking::roll_eyes:

Következő kérdést szerintem akkkor tedd fel, ha komolyan érdekel a válasz, ha már itt veszik a fáradságot és többen próbálnak neked segíteni.

6 kedvelés

lehet várt 25percig aztán megunta :slightly_smiling_face:…gondolom később biztos visszanéz még

4 kedvelés