Innokin Ares 2 kevés íz

Sziasztok!

Adott egy Innokin Ares 2 kazán, 24mm-es verzió, amit egy Aspire Zelos Nano mod-al használok.

Nagyon kezdő vagyok ebben az RTA témában.

A problémám az lenne, hogy kevés ízt produkál a szerkezet. A dobozban kapott előre tekert huzalt raktam bele elsőnek, a vatta picit szoros volt, be is égett.

Ezt követően kicseréltem a vattát lazábbra, a huzalt leégettem, de most sincs olyan sok íz, mint ennek a modnak a gyári porlasztós tankjával.

Esetleg valaki tudna nekem segíteni, vagy tapasztalatot megosztani, hogy egyelőre a gyári huzallal + vattával hogyan kellene bánni, hogy picit jobb ízeket kapjak?

Köszönöm előre is a válaszokat. :slight_smile:

1 kedvelés

Szia,

eleve nem egy íz kazán, de tegyél fel képet róla, illetve nem biztos, hogy a gyárilag adott huzal a legjobb hozzá, gondolom valami clapton lesz.

1 kedvelés

Ez lehet a probléma. Nekem is a Siren2 -höz valami duplán sodort kerítésdrótból 5 vagy 6 mm átmérőre tizedohmos tekeréseket adtak. Nincs íz: A nagy átmérőjű tekerés elállja a levegő útját, ha az távol van a levegő bemenettől, akkor ráadásul nem éri rendesen a légáramlat, ha túl levegősre van állítva a tank, akkor a gőz nagyon felhígul, stb. Kicsit konkrétabban írhatnál arról, hogymost milyen huzal, milyen átmérőn, hány ohm van benne?

1 kedvelés

Kanthal 26GA amit adtak hozzá, szerintem az előre tekert is abból van. Papíron 1.0 ohmos, a modomon nincs kijelző így sajnos ezt nem tudom ellenőrizni, 3mm a “magja”. Esetleg ezzel lehet a probléma?

Mekkora lyukon (Furatokon, nyílásokon?) megy bele a levegő? Annak a másfélszeresénél nem szabadna vastagabbra tekerni, ha jó ízeket akarsz. 1 mm -nél ne legyen távolabb a levegő lyuktól, ez a másik. Az 1 ohm az rendben van, de ha a modon nincs kijelző, akkor még azt sem tudod, hány Wattal megy. Lehet, hogy nem elég a teljesítmény. A gyárilag hozzá adott porlasztós tankhoz volt beállítva, de nem tudjuk az rta tankra mit reagált?

1 kedvelés