Információt szeretnék.

Sziasztok. Kezdő vagyok , egy Eleaf Ikuu i80 - am van , szeretnék hozzá " építős" tankot. De sajna nem tudom , hogy melyikek lehetnek kompatibilisek a készülékemmel. Ebben szeretném a segítségeteket kérni.

Szia,

Dl, mtl, mennyi a keret?

3 kedvelés

Dl , a keret háát olyan 30 ig belefér.

1 kedvelés

Akkor passz. :sweat_smile:

Bár a 3000mah elég necces, olyan 30 wattig még okés.

Ha ilyen 40-70 watt, akkor inkább egy dual 18650-es mod kéne.

1 kedvelés

Ha nem szabunk " keretet" akkor , lenne ötleted?
Mondjuk sejtettem , hogy ajánlatosabb lenne egy másik Mod.
Itt lenne még egy kérdésem !
Az aliexpress - ről érdemes e mondjuk Mod- ot rendelni?

Nem a keret a gond, hanem nem dlezek.

Aliról lehet, attól függ mit, meg melyik shopból.

2 kedvelés

Szia. Én azt mondanám minden féle képpen single rta legyen. Az a kettő ami eszembe jut most hirtelen a blotto single (23mm-es) vagy a blaze solo (25mm). (Egyiket sem próbáltam de nem hallottam rosszakat róluk)

2 kedvelés

Mondjuk nekem a blaze solo valamiért nem volt szimpatikus. De már meg nem mondom hogy miért. Egyébként én inkább javasolnám a sourcemoreos vásárlást mint az alit, azzal nem lősz mellé es ugyanúgy sok idő a szállítás.

1 kedvelés

Ha nem rettent el a használt rta, akkor ezt ide elejtem…

https://vaperina.cc/t/ofrf-gear-rta-clon/25473?u=gumikacsa

Icipici ízbomba, 25-30W elég neki. Ennyit simán megér próbának.

1 kedvelés

Alliexpres helyett inkább Sourcemore ott kimondottan csak ecigis dolgokat forgalmaznak. Allin sokszor kereső se dob fel semmit nekem ilyen termékekről.

2 kedvelés

Nem ismerem az oldalt , most ránéztem , elég jó árak vannak. Megbízható oldal?

Igen,teljesen. Mondjuk elvből csak virtuális kártyával fizetek pici sárga emberkéknek, de teljesen korrekt,régi, bejáratott bolt.

3 kedvelés

Naggyon batáti árakat látok ez tetszik.
De ha bejáratott , megbízható akkor bele is vágok , ugyanis látok olyan készüléket ami nekem bejönne , és 15 Mátyással olcsóbb , mint itthon.