Sziasztok. Kezdő vagyok , egy Eleaf Ikuu i80 - am van , szeretnék hozzá " építős" tankot. De sajna nem tudom , hogy melyikek lehetnek kompatibilisek a készülékemmel. Ebben szeretném a segítségeteket kérni.
Dl , a keret háát olyan 30 ig belefér.
Akkor passz.
Bár a 3000mah elég necces, olyan 30 wattig még okés.
Ha ilyen 40-70 watt, akkor inkább egy dual 18650-es mod kéne.
Ha nem szabunk " keretet" akkor , lenne ötleted?
Mondjuk sejtettem , hogy ajánlatosabb lenne egy másik Mod.
Itt lenne még egy kérdésem !
Az aliexpress - ről érdemes e mondjuk Mod- ot rendelni?
Nem a keret a gond, hanem nem dlezek.
Aliról lehet, attól függ mit, meg melyik shopból.
Szia. Én azt mondanám minden féle képpen single rta legyen. Az a kettő ami eszembe jut most hirtelen a blotto single (23mm-es) vagy a blaze solo (25mm). (Egyiket sem próbáltam de nem hallottam rosszakat róluk)
Mondjuk nekem a blaze solo valamiért nem volt szimpatikus. De már meg nem mondom hogy miért. Egyébként én inkább javasolnám a sourcemoreos vásárlást mint az alit, azzal nem lősz mellé es ugyanúgy sok idő a szállítás.
Ha nem rettent el a használt rta, akkor ezt ide elejtem…
https://vaperina.cc/t/ofrf-gear-rta-clon/25473?u=gumikacsa
Icipici ízbomba, 25-30W elég neki. Ennyit simán megér próbának.
Alliexpres helyett inkább Sourcemore ott kimondottan csak ecigis dolgokat forgalmaznak. Allin sokszor kereső se dob fel semmit nekem ilyen termékekről.
Nem ismerem az oldalt , most ránéztem , elég jó árak vannak. Megbízható oldal?
Igen,teljesen. Mondjuk elvből csak virtuális kártyával fizetek pici sárga emberkéknek, de teljesen korrekt,régi, bejáratott bolt.
Naggyon batáti árakat látok ez tetszik.
De ha bejáratott , megbízható akkor bele is vágok , ugyanis látok olyan készüléket ami nekem bejönne , és 15 Mátyással olcsóbb , mint itthon.
Ha itt keresőbe beirod Sourcemore sok topikot fog fel dobni,én még nem rendeltem onnan de sokak szerint megbìzhatò