Fém allergia? Lehet, de remélem nem

Sziasztok!

Remélem nem fém allergiám van, mert ha az van nagyon nagy ér vágás lenne.

Ha van fém allergiám, ha nincs kiváncsi vagyok, hogy esetleg vannak e itt fém allergiások vagy legalább is olyan, aki találkozott ilyesmivel ismerős/baráti körben.

Mindenképpen meglátogatok majd egy orvost(mert lehet nem fém allergia), de előbb érdekelne nektek milyen tapasztalataitok vannak ezzel kapcsolatban.
Milyen fajta tünetek jöttek elő? Stb…

Előre is köszi a válaszokat!

1 kedvelés

Szia.Én fém allergiás vagyok.Mire vagy kíváncsi?

Szia,
Megtudnád mondani, hogy neked milyen tüneteid jöttek elő?

Már nagyon rég kezdődött,így nem nagyon emlékszem, de az biztos, hogy sem a karórát,sem a nem arany ékszereket nem bírtam.Viszket ahol érintkezik veled,kisebesedik…olyankor az Elocom(bekenni vékonyan)segít.


Utána ez nagyon felhalmozódott…más allergia miatt mentem a börgyógyra,ahol a hátra teszik a tesztet 2 napra.Ott mutatták ki,hogy 4+++±es Nikkel allergiám IS van és társ allergiája is lett már,az is ilyen durva…Gyógyszert kaptam.Kerülök minden nikkelezett dolgot.Élelmiszerekben is van.Az e-ciginél nem tapasztaltam semmit,mert kerülöm a Nikkel tartalmú porlasztót(jól írtam?)A Nikkel annyira el tud hatalmasodni,hogy már évek óta nem tudok arany ékszert sem használni.Órát is csak Titánból.
Ha nem erre voltál kíváncsi,bocsi és kérdezz még nyugodtan​:slightly_smiling_face:

3 kedvelés

Szia. @Philips103 Sajnálattal olvasom. Esetleg, ha elfogadsz egy tanácsot…
Ha RTA-t használsz, akkor az általad használt huzallal/huzalokkal karcold meg a bőröd. Amelyik huzalra allergiás vagy az a karc be fog pirosodni, talán fel is püffed majd. Ugyanezt csináljak a kórházakban is allergiavizsgálatkor. Drukkolok, hogy ne ez legyen. Meg úgy amúgy sem legyen semmi bajod. :heart:

4 kedvelés

Igen ez nagy segítség, hogy ennyi mindent elmondtál ezzel kapcsolatban.
Kiütések milyen szintűek voltak? Mint ha horzsolás lenne vagy bőr szárazság vagy mi féle? Esetleg fej fájás volt mellette?
Nem vagyok nagy fejfájós meg lehet hogy az idő is közre játszik, de csak 3-as és 6os löttyöt szívok szóval erre is gyanakszom, mint allergia.
Én most SS karórát hordok és attól sincsen semmi bajom egyenlőre és remélem nem is lesz.

1 kedvelés

Szia, igen egy régebbi hozzószólásodat olvastam és kipróbálta a barátnőm is meg én is, hogy azért erősebben megkarcoltuk a ni80-as huzallal a kezeinket, de hát úgy lett piros, mint amikor megsérted valamivel a kezed és attól így elpirosodik aztán utána nem is dagadt fel meg semmi bajunk nem lett tőle, nem lett duzzadt meg semmi.

3 kedvelés

Akkor az nem a huzal miatt van. Vagyis nem attól. Milyen tüneteid vannak?

1 kedvelés

Igazából lehet, csak parázok a semmire, de kíváncsi voltam mit mondtok, ha már valakinek volt ilyesmi féle problémája.
Amiket észre vettem, hogy a kezemen jobban száradt ki a bőröm és a nyakamon. Kiütések lettek az arcomon.
Persze ez mind bármi féle más miatt is lehet, de paráztam, hogy lehet a fém allergia ezt váltja ki.
Mondjuk okosabb leszek, ha elmegyek orvoshoz és remélem semmi féle fém allergiám nincsen, mert akkor már súlyosabb bajaim is lettek volna, szerintem…

2 kedvelés

Volt itt a Vaperinán leirva egy eset. A dolog vége tulajdonképpen az lett, hogy a srác letette az e-cigit. Ám a tünetek, csak enyhültek! És a nagy igazság pedig az, hogy ódákat zengunk az e-cigiről, mert jótékony hatású. Az is, ez vitathatatlan! :slightly_smiling_face: De néha be kell ismernünk, hogy vannak olyan problémák amikre az e-cigi (pontosabban a liquid gőze) sajnos csak rátesz egy kislapáttal. Ott is leirtam, de ide is szívesen leírom. Egy jóbarátom esetét, aki Meniere beteg vol. A dokija szerint a PG felerősítette a rosszulléteket. Sajnos ilyen is van. Nagyritkán előfordul, hogy találkozunk ilyen esetekkel is. Sajnos nem az e-cigi tehet róla! Ha az tenne róla, akkor azt elhagyva megszünne minden tünet. :confused:

Remélem Neked nem lesz komoly bajod, és remélem megoldást is találunk. :blush:

Még egy fontos dolog! A PG/VG dehidratáló hatású! Fogyasszatok sok folyadékot!

5 kedvelés

Az ekcéma olyan, mint a száradás.

1 kedvelés

Én is remélem, hogy nem lesz komolyabb bajom.
De hát majd az orvos megmondja nekem a tutit, hogy most is a helyzet.
Esetleg fej fájás lehet az “erős”, jelen esetben 3/6-os nikotintól is? Ez is egyik pillanatról a másikra kezdődött, hogy ha szívom az ecigit, akkor be-be tompul a fejem és ez előtt még sose volt ilyen, pedig már nagyon régóta 3/6os löttyöt.

1 kedvelés

Köszönöm szépen a hasznos infókat, mert így már nem annyira kilátástalan a helyzetem.

2 kedvelés

Sokallja a szervezeted a nikotint. Ezért fáj a fejed.

2 kedvelés

Megoldás, hogy csökkentsek a nikotin mennyiségen.
De ha 3as erősségen is ez a helyzet olykor-olykor, akkor 0 lenne a nyerő?

1 kedvelés

Vagy a sót cseréli sima booster-re. Más a felszívódási ideje. Vagy fordítva. Meg ugye egyik másik másban van oldva,mint nikotin.

2 kedvelés

Ezt a nikotin sós dolgot nem mtl-re szokták használni?

1 kedvelés

Én az ízmentes sóra gondoltam mint nikotin.
Mind 2 re használható.

PL.:

3 kedvelés

Ohh azt nem tudtam, hogy mind kettőre lehet használni…
Hát most van bekevert mindenem szóval ezeket muszáj lesz elszívnom így aztán majd ha elfogy minden, akkor megpróbálom ezzel…

2 kedvelés