Erős analóg dohányzás után váltani szeretnék!

Üdv mindenkinek :slightly_smiling_face:!

Ez egy kicsit hosszabb írás lesz. Tanácsokat, tippeket szeretnék tőletek kérni, ugyanis teljes mértékben kezdő vagyok. És előre bocsánat ha kicsit össze-vissza lesz.

Egy kis backstory,
Az egyik jó barátom pár nappal ezelőtt meglátogatott és hozta magával a kis készülékét ami egy ISTICK PICO PLUS mod volt,
és egy Brunhilde tank fénylett rajta. Párszor beleszívtam és valami hihetetlen finom volt és könnyű (a füstje). Az egesz keszulek érzésre nagyon magas minőségűnek tűnt. Elegáns, nehéz, letisztult volt. Kb. 13 eve kemeny dohanyos vagyok és olyan 2-3 eve kézzel tekert cigit szívok havonta 6x40g Golden Virginia-t. Ujj sárgulás, köhögés es természetesen az ÁR amit erre ki kell adni kezd súlyos lenni. Innen már tudni lehet hogy szeretnék átválatni vape-re.

Hosszabb beszélgetés és Liquid City oldal nézegetés utan rajottem hogy ezek egy fokkal bonyolultabb dolgok, nem ugy mint a 10-15 évvel ezelőtti cigi nagyságú színű és formájú e-cigik Kínából :sweat_smile:

Olyan 30-40 e ft között szeretnék rászánni kezdésnek. Nekem ez a ISTICK PICO PLUS es Brunhilde kombo nagyon tetszett, viszont hirtelen megtántorító volt,gondolok itt az optimalizációra alkatrészek mit mikor kell cserélni stb. A szerelés bütyköléstől nem félek,ha valaki elmondja mire mikor kell figyelni.
Ajánlotta a kedves barátom hogy ne Brunhilde-t vegyek hanem porlasztót, de figyeljek arra melyik folyik és hogy mennyire. Szóval először igy hírtelen sok tényező van amire figyelni kell.

A Zeus sub ohm / SE típusokat néztem, ezek is képesek ízre, minőségre, fenntarthatóságra amilyen a barátomnak van?

Ez nyilvan szubjektív, de melyik a kényelmesebb felhasználó barátibb, jobb szerkezetű?

Az akkumulátor és liquid számomra világos eddig.

Szerintetek mi lenne számomra ideális, könnyen kezelhető és szerelhető aminek olyan íze van amit próbáltam?

Köszönöm hogy elolvastad :slightly_smiling_face:!

1 kedvelés