Első RTA tank

Sziasztok!

Úgy döntöttem, hogy a porlasztós tankjaim (Innokin Zenith II, Geekvape Zeus nano 2, Innokin Z force) mellé beszerzek egy RTA tankot is. Két modelt néztem ki: Innokin Ares 2 és Vapefly Brunhilde MTL. Építésben teljesen kezdő vagyok. Melyiket ajánlanátok?

Én a Brunhildet :slightly_smiling_face:

2 kedvelés

Szia! Egy harmadikat :slightly_smiling_face:
Ares 2 Vattázást könnyű elrontani, sokszor szivárog a levegőzőnél, és van akinek ízben sem az igazi. Mondjuk az ízével nem volt bajom.
Brunhilde a legszebb tank (szerintem), de nagyon nehéz, és nem kezdőknek való. Legalábbis én nem barátkoztam össze vele.
Kezdőknek saját tapasztalat alapján dvarw vagy byka v9. Úgy tudom azoknak a klónjai is elég jók, ha olcsóbban szeretnéd kipróbálni.

3 kedvelés

Megkérdezhetem,mely szempontok miatt nézted ki ezt a kettőt? Nem púposkodok,csak ha ismerjük a számodra fontos szempontokat,akkor lehet tudunk jobbat ajánlani.:wink:

A bőre állítható levegőzés és a nagyobb gőz a fő szempont. Szóval a tág MTL ami keresek és persze a minél jobb íz visszaadás.

1 kedvelés

Taifun gx? Szűkebb afc-vel? Ízben bajnok,szinte elronthatatlan vattázással. Gőzben csodás. Ez az én ötletem, de majd jönnek mások,mindenki más ötletekkel,hogy segítsünk dönteni. Aztán mikor már lesz ezer tipp,akkor elkezd majd letisztulni. Ez itt így működik. :joy::joy::joy: Viszont mindenki segíteni szeretne,ebben nincs kérdés. A lényeg,ne kapkodj.

3 kedvelés

Ebben az esteben én ajánlanám a Ripley-t is.

1 kedvelés

Én szeretem!:slightly_smiling_face:

4 kedvelés

Ez is jó!:kissing_heart:

4 kedvelés

Köszi mindenkinek, végül Brunhilde lett. Az építés még gipszelt jobb kézzel sem volt nehéz. Finom ízei vannak és szépen gőzöl.

4 kedvelés

Nalátod @Ispy, van akinek fél kézzel is megy elsőre :rofl:
Megnehajjam mégeccer, hogy nem kezdőbarát :sweat_smile:

1 kedvelés

Egy kézzel még porlasztót sem cserélsz…nem, hogy féllel :joy:

Két ujjamat tudom használni. Az sokat segített. :slight_smile: