Előre telepített pod porlasztó égés

Sziasztok!
Elég kezdő vagyok az e cigi témában így ezért fordulok felétek, előre is bocsánat ha kérdésem egyértelmű vagy én nem értek valamit.
Szóval napokban vettem egy pod készüléket név szerint az Innokin klypse mecha készüléket.
Elsőnek a 0,6 ohmos fejet használtam 50-50 előre kész niksóval. Olyan 5 perc áztatas után használtam 9,5 watton (tudom kevés ) . Tökéletesen műnködöt tökéletes íz minden , majd nem néztem meddig van bement a minimum szint jelző alá de nem szívtam úgy sokat és ez után a saját 50-50 10 % arányú keverem raktam bele és eljött az égett íz( kb összesen 300 szívás volt ebben a fejben ) . Majd elővettem a 1.2 ohmos fejet ezt is előre kész 50-50 niksóval használtam 5-10 perces áztatás után itt kb már 10. Szivasra ereztem a égett ízt elég inteziven.
Abban kérnem a segítséget hogy ne 50-50 használjak vagy valamit erőteljesen elrontok. Tippeket tanácsokat elfogadok. Előre is köszönöm minden tippet tanácsot .
Legyen szép napotok .

Szia Milán!

pl.: a levegőszabályzót kinyitottad maximumra a fej csere után. Ha kevés a hűtés, az okozhat égett ízt. A helyes metódus, hogy maximumra kinyitod és onnan kezded el zárni az optimálisra.

pl.: Különböző ellenállású porlasztókhoz, különböző teljesítmények lehetnek optimálisak a levegőnyílás függvényében. Ugyan az a módszer, mint a levegő állításnál, csak fordítva. A legkisebb teljesítménytől kell a beállítással haladni a kellemes értékig és nem elfelejteni a levegőnyílás állítást sem.

Három dolognak kell öszhangban lenni a kívánt élményhez:

  • Ellenállás+teljesítmény+beáramló levegő mértéke
    Egy adott liquid gőzmennyísége és íze minden paraméter változtatásnál megváltozik. Kérdés, hogy Neked mi a megfelelelő…
6 kedvelés

Szia ! Köszönöm a válaszod.