Eleaf vagy Geekvape?

Üdv. mindenkinek!

Kérdésem olyan jellegű, mely sok haladó számára talán már nem is kérdés. Én viszont még elég kezdő vagyok és készülékek terén is még van mit tanulnom.

Jelenleg van egy Eleaf iSolo R készülékem (eddig ez a legjobb amim volt/van). De közeljövőben váltanék egy egy kicsit komolyabbra. Két készülékkel szemezek. Az egyik az Eleaf iStick Power 2. melynek tankja ha jól tudom kompatibilis az iSolo R tankjával. És a porlasztók is. A másik készülék a Geekvape Aegis Legend 2. Mindkét készülékről próbáltam olvasni, néztem teszteket. Nem igazán tudok dönteni a kettő között. Ezért olyanok tanácsát, véleményét kérem aki jól ismerik mindkét készüléket.

Mindenkinek nagyon köszönöm előre is a segítségét, és a megértését, hogy kezdő vagyok. Legyen szép hétvégétek.

1 kedvelés

Szia!

Valszeg mindenki azt fogja mondani, amit most én: az Eleaf beépített akkus és már csupán ezért elbukik. Ha baj van az akkuval dobhatod ki az egészet.
Ha ragaszkodsz, hogy e kettő közül melyik, akkor én a Geekvape-re szavazok.

5 kedvelés

Csatlakozom, +1 Deppfreeeezeeee-re.
Jogos.
A Geekvape szerintem általában is minőségibb hardver (az osztályában).

3 kedvelés

Geekvape jól mondják a srácok :slight_smile: Maximulás egyetértés részemről is :slight_smile: ˇˇ

1 kedvelés

Valamiért én is a Geekvave felé hajlok. :upside_down_face: Aksi csere nem gond, beépítettet is tudnék cserélni ha muszáj lenne. De nyilván más szempontok is vannak. Geekvape valahogy masszívabbnak, megbízhatóbbnak tűnik. Talán tudásban is jobb. Nagyon köszönöm, hogy írtok, továbbra is várok minden ifot, véleményt a két gépezetről :pray:

2 kedvelés

Egyébként igen. Nekem még az első szériás van és még mindig stabil :grinning:

1 kedvelés