Egy nap alatt megjött

A várva várt dvarw.

14 kedvelés

Gratula!
Honnan ily gyorsan?
Nekem is lesz 2 db sxk dvarw fl, de az egy erős 6-8 hét.
Bízom benne, hogy be fog válni.

1 kedvelés

Az eliquidonlineshop.com tol rendeltem.
Tegnap délelőtt es ma reggel 8:20-kor hozta a futár.
A párom vette át en csak délután kaparintottam meg. :laughing:

5 kedvelés

Nagyon jó íz vissza adasa van.

8 kedvelés

Nekem ugyanilyen gyorsak voltak, és azóta ez a kedvenc tankom​:blush:

6 kedvelés

Soha sem volt dvarw-om.
Abszolút kezdő vagyok.
Nagyon elégedett vagyok velük.
Van meg egy kayfun prime-om eredeti és az is csucs szuper.
A tobbi mtl tankon sem rosszak de ezek messze felül mulják. Nem gondoltam volna hogy ekkora különbségek vannak a tankok között. :grin:

9 kedvelés

A 3 hónappal azt hiszem még én is kezdőnek számítok :blush:
Nekem egy ares 2 és egy brunhilde van mellé. Brunhilde kicsit hisztis, ritkán sikerül úgy csinálni, hogy igazán jó legyen, ares 2 meg folyik a levegőzőnél ha felénél tovább töltöm.
Na a dwarw eddig nem folyt és nem hisztis :blush:
Holnap végre lesz egy galaxies amit Kinga ajánlott, remélem az is beválik

10 kedvelés

Nekem van egy pandora v2 mtl kazanom.
Nem tudom hogy miert de azzal voltak gondjaim megfolyas terén.
Eleinte nagyon jo izeket adott de utana valahogy nem tudtam jól össze hozni.
Meg folyt köpködött halvany izei voltak de ezt betudom a bénaságomnak.
Gyári koilokat használtam amiket nem kehet elrontani annyira mint egy saját tekerést.
A kayfun prime ot es a dvarw ot már en tekertem es tökéletesre sikerültek elsőre. Mákom volt :wink:
Na de majd ha rutinosabb leszek és tapasztaltabb akkor befogom az igába a pandora v2-őt ismét.
THC tauren nagyon konnyen épithető.
Jelenleg az a szaladgálosom.
Kizoku sem rossz szerintem de most majd egy MOD-BA kell befektetnem.
2db thelma qest és egy thelma solo van munkában. Nagyon jo MOD-ok.

7 kedvelés

Nem kell aggódni, a dvarwot is meg lehet folyatni, nekem például rendszeresen sikerült. :grin:

6 kedvelés