Dl tekerés és huzal

Sziasztok!

Dl tekerésekről szeretnék kérdezni 1-2 dolgot :grin:
Jelenleg egy Hellvape dead rabbit v2 rta kazánt hajtok.
Eddig előre tekert coilt használtam. Single-ben használtam de a 3mm-es tekerés kevés dual-ban pedig zabálja még a két akkumulátoros modokat is​:sweat_smile:
Arra gondoltam magamnak tekernék 3,5 mm-es coilt.
Milyen huzalokat ajánlanátok?
Kezdő vagyok nagyon ebben és lehet butaság amit elterveztem és ezért inkább elsőnek tanácsot kérek :grinning:

A válaszokat előre köszi mindenkinek :grin:

2 kedvelés

Szia! Én ajánlanám ss316 ,ni 80 claptonnal tekerj 3.5 magra 5-6 tekerést 0.4-0.5 mm huzalbol ,átlagban .045-0.60 lesz az ellenállás , azért már akku kimélöbb singleben.De viszont huzal fügvénye ugye hogy 3.5 magon gőz lesz de íz korrán sem biztos :point_up:de szájíz fügvénye ez is ,én azt javaslom hogy 3 magon tekerj mert ott ízveszteség nincs …

5 kedvelés

Én momentán Demon Killer ,Geek Vape-t használok Ni80 ,Ss316 ,Claptont

3 kedvelés

Köszönöm :grin:
Kipróbálom tutira
Egy másik kérdés ha esetleg 2 vagy 3 szálból akarok sodorni coilt azt hogyan kell számolni és mire kell figyelnem?

3 kedvelés

Hát sodorva nem szoktam tekerni mert ha ilyent szeretnél használni inkább késszen vásárolj …Tudom ajánlani a Geek Vape Jaggernautot izre ,gőzre :ok_hand::drooling_face:

Igaz nem olcsó de viszont minden forintját megéri de arra számolj ezeknél a tekeréseknél hogy itt igen csak kell a watt :grin: átlagban ,90-110 watt dualban ,single-ben 70 watt tehát nem akkukimélő

3 kedvelés

Köszi :+1::grinning:
Ezt nem hagyom ki :sunglasses:
Jelenleg vandy vape alpha braid coil van nekem bőven :sweat_smile:
De kövi bevásárlásnál kosárban a helye :grin:
Köszönöm a sok segítséget :muscle:

2 kedvelés

Szívesen :slightly_smiling_face: Ezért vagyunk hogy segítsünk egymásnak :slightly_smiling_face:

6 kedvelés


Juggernaut :grin:

Ő meg viszont kézzel tekert Demon Killer 0.4 mm-es Ss316

7 kedvelés

Az a kézzel tekert nagyon brutál :open_mouth: