Brunhilde Mtl milyen modot vegyek hozzá

Sziasztok érdeklődnék,hogy adott egy Brunhilde mtl,kezdő vagyok nem tudom milyen modot vegyek hozzá. 2 fajtát neztem melyik a jobb vagy mi a különbség közöttük.

Válaszokat elore is köszönöm.

1 kedvelés

Szia,

A fő külöbség, hogy az egyik csak 18650-es akksit fogad a másik viszont 21700-at is. Minden attól függ, mekkora a kezed és a táskád. :grin:

Egyébként kb egy kategória, ez a 30 dolláros ársáv.

Hildához mindkettő jó lesz.

(Megint egy hilda, de miért :sweat_smile: )

1 kedvelés

Mert tetszett ahogy olvastam viszonylag kezdő barát,jelenleg gyári vatta+coil van benne azzal annyira nem tetszik. De remelem talalok hozza jo vattát es coilt,sajat tekercset egyenlőre nem merek alkalmazni.:grinning:

Hát akkor nem ugyanott olvasgatunk. :sweat_smile:

Ha működik király, akkor nem szóltam. :face_with_hand_over_mouth:

1 napos a cucc ne vedd el a kedvem :rofl:

6 kedvelés

Nem, nem, halottam már olyanról, akinek állítólag van olyan ismerőse, aki már látott olyat, akinek bejött. :rofl:

1 kedvelés

Ugyan, hagyd el. A Brünci egy kiváló tank. @Ispy -nek sajnos túlmutatott a képességein és egyébként is antiszociális, ezért szeretni mások lelkét ráspolyozni :sweat_smile:

2 kedvelés

Láttam már, hogy hevesen gépelsz, te hilda fan. :rofl:

Nekem egyébként nincs vele bajom, úgy eladtam, mint a pinty. :joy:

Csak havonta jelenik meg itt valaki egy hildával a kezében, hogy tartsuk benne a lelket. :sweat_smile:

1 kedvelés

Nekem a BP mods pro vatta és a Vapefly Cotton Clouds is elég jól működik a Brunhilde-ben.

A 2 mod közül - ahogy Ispy is írta- mind a kettő megfelelő lehet. Én a “saját” modjára tettem (Brunhilde SBS), marha jól néznek ki együtt. Az egyetlen hátránya, hogy a mod side by side kialakítása miatt még gyötrelmesebb az alapból nehézkes liquid újratöltés. :grinning:

4 kedvelés

Gondolom a lyuk szigorúan a fal felé néz. :joy: