Sziasztok érdeklődnék,hogy adott egy Brunhilde mtl,kezdő vagyok nem tudom milyen modot vegyek hozzá. 2 fajtát neztem melyik a jobb vagy mi a különbség közöttük.
Válaszokat elore is köszönöm.
Sziasztok érdeklődnék,hogy adott egy Brunhilde mtl,kezdő vagyok nem tudom milyen modot vegyek hozzá. 2 fajtát neztem melyik a jobb vagy mi a különbség közöttük.
Válaszokat elore is köszönöm.
Szia,
A fő külöbség, hogy az egyik csak 18650-es akksit fogad a másik viszont 21700-at is. Minden attól függ, mekkora a kezed és a táskád.
Egyébként kb egy kategória, ez a 30 dolláros ársáv.
Hildához mindkettő jó lesz.
(Megint egy hilda, de miért )
Mert tetszett ahogy olvastam viszonylag kezdő barát,jelenleg gyári vatta+coil van benne azzal annyira nem tetszik. De remelem talalok hozza jo vattát es coilt,sajat tekercset egyenlőre nem merek alkalmazni.
Hát akkor nem ugyanott olvasgatunk.
Ha működik király, akkor nem szóltam.
1 napos a cucc ne vedd el a kedvem
Nem, nem, halottam már olyanról, akinek állítólag van olyan ismerőse, aki már látott olyat, akinek bejött.
Ugyan, hagyd el. A Brünci egy kiváló tank. @Ispy -nek sajnos túlmutatott a képességein és egyébként is antiszociális, ezért szeretni mások lelkét ráspolyozni
Láttam már, hogy hevesen gépelsz, te hilda fan.
Nekem egyébként nincs vele bajom, úgy eladtam, mint a pinty.
Csak havonta jelenik meg itt valaki egy hildával a kezében, hogy tartsuk benne a lelket.
Nekem a BP mods pro vatta és a Vapefly Cotton Clouds is elég jól működik a Brunhilde-ben.
A 2 mod közül - ahogy Ispy is írta- mind a kettő megfelelő lehet. Én a “saját” modjára tettem (Brunhilde SBS), marha jól néznek ki együtt. Az egyetlen hátránya, hogy a mod side by side kialakítása miatt még gyötrelmesebb az alapból nehézkes liquid újratöltés.
Gondolom a lyuk szigorúan a fal felé néz.