Brunhilde MTL és Pioneer V1.5 - Nem jönnek a gyümölcsös ízek

Üdv, Nekem van most kettő fajta tekerős kazánom, gyümölcsös ízt akarok kicsikarni belőlük, de annyira ízetlen az egész, a mogyorós meg dohányos ízek elég jók főleg a dohányos, de a gyümölcs?.. egyik a Vapefly Brunhilde MTL RTA másik meg a BP MODS Pioneer V1.5. Van pnp mtl-re való gyári porlasztóm is, most abba használom, abba cseszett jók az ízek Vapefly Nicolas II de minden liquidet nem tud kezelni mert beég, ezért hogy spóroljak szerettem volna tekerősre megcsinálni.

Szia

Milyen húzal, milyen vatta, hány mag, mennyi watt? És képek a bevattázott tekerésről több szögben.

Jó kérdések! nem gondoltam ennyire bonyolult, de mutatom azért. Az enyik ez és gyári: BP MODS Single Coil #2 (28Ga Ni70, MTL) ami a képen van a fused azt azért vettem mert kezdő vagyok, és nincsenek ilyenjeim szval vmi kellett. A brünibe is ezt a fusedet raktam, eredetije a 1.0ohm 26GA (Ni 80) csak az most brutál koxos azért nem abba fűztem, azzal a dohányos és mogyorós liquideket jól kiadta. A brünibe most a fused van,











és igen látom én is hogy tré… de a lábai miatt nem tudtam betenni, nem ezekhez az oszlopokhoz vannak a fusedek amit vettem. A plexit kazántartón levő tekercsek, a tisztább az eredeti BP mods a másik az eredeti brünié, de a fuseddel a brüni így is túlteljesítette a BP mods kazánját! mert legalább adott vmi ízt!

Nem ismerem brüncit, de nem sok ez a vatta? :thinking:

Mennyi watton hajtod? Próbáltál fejjebb menni addig, amíg még kellemes a gőz?

A vatta 2.5-es, ja próbáltam sehogy nem jó, ennél a gyümisnél nem, de mondom gyári pnp porlasztóval tökéletes. Úgy 17 körül, de ezt mikor hogy érzem, de ez az átlag.